اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

ایران رتبه نخست تولید علم و فناوری آسیای جنوب غربی را دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: در تولید علم و فناوری توانستیم رتبه نخست آسیای جنوب غربی را کسب کنیم.

ایران رتبه نخست تولید علم و فناوری آسیای جنوب غربی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس در اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به تحول تکنولوژی در ایران اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم که نخبگان و اندیشمندان ایرانی توانسته‌اند با استفاده از دانش بومی به اوج علم دست یابند و این رشد علمی سبب شده تا با گذشت کمتر از هفت سال از چشم‌انداز 20 ساله به رتبه نخست علمی در آسیای جنوب غربی برسیم.

وی تصریح کرد: اگر در آمار مشاهده کنید شاهد آن خواهید بود که در قبل روسیه در منطقه رتبه اول در بخش علمی را به خود اختصاص داده بود، اما با گذر زمان و با رویکرد چشم‌انداز 20 ساله 1404 توانستیم کرسی اول علمی را در منطقه از آن خود کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اذعان بر اینکه باید در تولید دانش بومی سعی بیشتری کنیم، گفت: تولید دانش بومی، ارتقای فعالیت‌های علمی و ایجاد افق‌های بلند از جمله گزینه‌های رسیدن به تعالی در سمت پیشرفت و توسعه است.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود با اعلام اینکه رشد خوبی در مخابرات داشته‌ایم، گفت: کارشناسان و پژوهشگران اعلام کرده‌اند که شرکت مخابرات در بخش خصوصی رشد خوبی داشته که این رشد را می‌توان مدیون منویات رهبر معظم انقلاب با تدوین چشم‌انداز 1404 بود.

*مهندسان مخابرات، هنرمندند

مدیرعامل جدید مخابرات استان اصفهان در ادامه این جلسه افزود: کارشناسان مخابرات قبل از اینکه خود را مهندس بدانند یک هنرمند معرفی می‌کنند زیرا با ایجاد فضای سایبری شرایط تبادل اطلاعات را برای شهروندان فراهم می‌کنند.

حسین کشایی ادامه داد: این مهندسان در شرکت مخابرات درصدد هستند تا استراتژی این شرکت را ترسیم کنند تا بتواند در ادامه راه خصوصی‌سازی قوی‌تر و بهتر قدم بردارد.

*رشد 209 درصدی ضریب نفوذ تلفن همراه

مدیرعامل سابق شرکت مخابرات استان اصفهان در سخنانی گفت: 2 هزار و 30 روز از خدمتم در شرکت مخابرات استان اصفهان می‌گذرد و در این دوره خدمت توانسته‌ایم با همیاری و همکاری کارمندان این شرکت رتبه‌های خوبی را در سطح استان و کشور کسب کنیم.

فضل‌الله زمانی در ادامه با اشاره به رتبه‌های کسب شده افزود: رتبه اول استان‌ها در سال 86، رتبه برتر در بخش ICT، ارائه 25 خدمت مخابراتی، بیش از 60 سرویس ارزش افزوده از جمله افتخاراتی است که در این چند ساله توسط شرکت مخابرات استان اصفهان کسب شد.

وی با اشاره به ضریب نفوذ تلفن همراه از سال 85 تا 91 اظهار کرد: در سال 85 به ازای هر 100 نفر 27 نفر دارای خطوط همراه اول بودند در حالی که این ضریب نفوذ در سال 91 از هر 100 نفر به 83 نفر که دارای تلفن همراه شرکت همراه اول هستند، رسید که رشد 209 درصدی را نشان داد.

مدیرعامل سابق شرکت مخابرات استان اصفهان تاکید کرد: در سال‌های گذشته تاکنون تعداد 8 هزار و 650 طرح با اعتباری بالغ بر 439 میلیارد تومان در شرکت مخابرات تقدیم مردم شده است.

وی در پایان صحبت‌های خود اضافه کرد: به قطع یقین می‌توانم قول دهم که از میان مدیران شرکت مخابرات استان اصفهان به تعداد استان‌های کشور مدیر مجرب معرفی کنم که این مسئله قابلیت‌های اصفهان در بخش تکنولوژی و علمی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول