اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان البرز اعلام کرد

بسیجیان الوندی به یاری زلزله‌زدگان آذربایجان شتافتند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان البرز از اعزام نیروهای بسیج سازندگی شهرستان البرز از امروز به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی برای ساخت فوری مسکن در این مناطق خبر داد.

بسیجیان الوندی به یاری زلزله‌زدگان آذربایجان شتافتند

داود بهرامی فرمانده سپاه شهرستان البرز در حاشیه اعزام بسیجیان به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان البرز از اعزام چهار گروه از نیروهای داوطلب بسیج سازندگی شهرستان البرز به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی خبر داد.

وی با بیان اینکه خصلت کمک به هم‌نوعان در شرایط سخت و ناگوار در وجود همه ایرانیان و مسلمانان است، اظهار کرد: در راستای کمک به مردم زلزله‌زده روستاهای آذربایجان شرقی و ساخت واحدهای مسکونی مورد نیاز آنان، گروهی از بسیجیان داوطلب را به این مناطق اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه شهرستان البرز عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از ابتدای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده در ساخت واحدهای مسکونی اقدامات بسیاری را انجام داده است که تعدادی از ساخت‌ و‌ ساز این واحدها را سپاه شهرستان البرز تقبل کرده است.

بهرامی با بیان اینکه نیروهای بسیجی بسیاری داوطلب برای اعزام به این مناطق شده‌اند ابراز کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی سپاه شهرستان البرز، تعداد قابل توجهی از نیروهای بسیجی پیش‌قدم شدند که طی امروز و هفته آینده دو تیم 20 نفره اعزام خواهند شد.

وی در خصوص جزئیات این اعزام تصریح کرد: با توجه به اینکه فصل سرما فرا رسیده و زندگی مردم در چادر بسیار سخت و دشوار است، 20 نفر از بسیجیان داوطلب در امر سازندگی در قالب چهار گروه امروز اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه شهرستان البرز ادامه داد: این گروه‌ها قصد دارند در یک ماه به طور مستقل از سایر گروه‌های سازندگی به ساخت واحدهای مسکونی بپردازند و سعی دارند با توان حداکثری خود تعدادی واحد حتی بیشتر از تعدادی که سپاه شهرستان البرز قولش را داده بسازند.

بهرامی افزود: از این تعداد 15 نفر پرسنل و اعضای وظیفه سپاه شهرستان بوده و از 5 نفر باقی مانده چهار نفر آنان متخصص در امر ساخت‌ و‌ ساز واحدهای مسکونی هستند.

وی اظهار کرد: تمامی اعتبارات به صورت داوطلبانه از سوی مجموعه سپاه شهرستان و کمک‌های مردمی تأمین شده است.

فرمانده سپاه شهرستان البرز عنوان کرد: اعزام بعدی نیروهای داوطلب سپاه شهرستان البرز تا هفته دیگر رخ خواهد داد و همچنان کمک‌های بسیجیان داوطلب شهرستان به مناطق آذربایجان صورت خواهد گرفت.

بهرامی با اشاره به همکاری‌های مسئولان شهرستان البرز در این امر ابراز کرد: فرمانداری شهرستان البرز، شرکت‌های شهر صنعتی،  شهرداری شهر الوند و نیز حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان اعلام آمادگی کرده‌ و قول مساعد داده‌اند تا در این راستا با همکاری سپاه شهرستان البرز به کمک مردم آذربایجان بشتابند.

وی خاطر نشان کرد: پیش‌تر حوزه‌های بسیج کارگری کمک‌های بسیاری را جمع‌آوری کرده و بین مردم منطقه توزیع کرده‌اند.

فرمانده سپاه شهرستان البرز عنوان کرد: ارسال محصولات مواد غذایی، مواد بهداشتی و شوینده، 3000 تخته پتو از کالاهایی بوده که توسط سپاه شهرستان البرز به مناطق زلزله‌زده آذربایجان ارسال شده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول