اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

مانور زلزله در کهنوج برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور مردم و مسئولان، مانور آموزش امداد و نجات زلزله در شهرستان کهنوج برگزار شد.

مانور زلزله در کهنوج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج مانور آموزش امداد و نجات زلزله با حضور مردم و مسئولان در شهرستان کهنوج برگزار شد.

حسن خانه‌زر در حاشیه برگزاری مانور آموزش امداد و نجات زلزله در کهنوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی  مانور زلزله و آموزش امداد و کمک‌های اولیه و اطفای حریق را برگزار کردیم.

وی افزود: امروز رژه موتوری، وانت، لودر، کمپرسی، آمبولانس و ماشین‌های آتش‌نشانی در سطح شهر کهنوج برگزار شد که با هماهنگی و شرکت ادارات عضو ستاد بحران از جمله آتش‌نشانی، راهنمایی و رانندگی، اداره راه و ترابری، اداره برق و مخابرات این برنامه بسیار مطلوب بود.

وی با بیان اینکه این رژه و مانور با یاری خداوند به نحو شایسته‌ای برگزار شد تصریح کرد: اگر یکی از اعضای خانواده به آموزش‌های اولیه هلال‌احمر مسلط باشد، می‌تواند در مواقع بحران نه تنها به خانواده خود، بلکه به دیگران نیز کمک و یاری رساند.

خانه‌زر در زمینه نیروهای شرکت‌کننده در این مانور نیز ابراز داشت: این‌ها نیروهای امدادگر و مربیان آموزشی هلال‌احمر و کانون دانشجویی دانشگاه پیام نور و اعضای ادارات ستاد بحران بودند.

به گزارش فارس این مانور با حضور فرماندار و امام جمعه عنبرآباد و جمعی از مردم و دانشجویان با آموزش امداد و نجات زلزله در دانشگاه پیام نور کهنوج برگزار شد‌.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول