اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 312

ابوالمعالی: تفکیک گروه‌ سنی مخاطبان مورد توجه عوامل جشنواره باشد

خبرگزاری فارس: کارگردان تئاتر «تا آنجا که او به یاد داشت» با بیان اینکه این نمایش برای گروه‌ سنی نوجوانان بود از حضور گروه‌های سنی کودک در سالن اجرا گلایه کرد و گفت: تفکیک گروه‌ سنی مخاطبان مورد توجه عوامل جشنواره باشد.

ابوالمعالی: تفکیک گروه‌ سنی مخاطبان مورد توجه عوامل جشنواره باشد

اکرم ابوالمعالی امروز در حاشیه برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تفکیک تئاتر کودک و نوجوان در این جشنواره اظهار کرد: این تفکیک به تخصصی‌تر شدن مفاهیم نمایش‌های این دو گروه می‌انجامد که از این نظر اتفاق بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه این نمایش برای گروه‌ سنی نوجوانان بود از حضور گروه‌های سنی کودک در سالن اجرا گلایه کرد و گفت: تفکیک گروه‌ سنی مخاطبان مورد توجه عوامل جشنواره باشد.

کارگردان تئاتر «تا آنجا که او به یاد داشت» افزود: اگر چه در بحث گروه‌های نمایشی و متن و محتوا با تفکیک تئاتر کودک از تئاتر نوجوان نمایش‌هایی هم‌سنخ با این دو قشر لحاظ شده اما مخاطبان نیز باید تخصصی‌تر شوند.

وی خاطرنشان کرد: از نظر سالن‌های اجرای نمایش باید گفت سالن‌ها استاندارد نیست و حتی ابزار مورد نیاز نیز خیلی در اختیار نبود و حتی مخاطبان نیز تفکیک نشده بود که این بحث بیش از دیگر مباحث مرا گله‌مند کرده است.

ابوالمعالی میزبانی همدان در طول برگزاری سه سال پیاپی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: اگر این مدیریت در زمینه هدایت و هماهنگی فروش بلیط‌ها به گروه‌های سنی هدف نیز انجام شود میزبانی همدان به اوج خود خواهد رسید.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: همدان به واقع ثابت کرده که همراهی و همگامی بسیاری با گروه‌های نمایشی دیگر دارد و در واقع پذیرای این هنر نمایشی است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول