اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 305

امدادی: اثرگذاری تئاتر صحنه‌ای روی کودک چند برابر است

خبرگزاری فارس: بازیگر تئاتر گفت: بازی در تئاتر‌های خیابانی موجب ارتباط نزدیک تماشاگر و بازیگر می‌شود اما به اعتقاد من نمایش خیابانی فقط برای شاد کردن مردم است اما اثرگذاری تئاتر سالنی از جنبه‌های مختلف بیشتر است.

امدادی: اثرگذاری تئاتر صحنه‌ای روی کودک چند برابر است

علیرضا امدادی در حاشیه نوزدهین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: من چهار سال سابقه کار تئاتر در همدان را دارم و در زمینه فیلم کوتاه نیز فعالیت داشتم و در این جشنواره با اجرای تئاتر خیابانی حاضر شدم.

وی ادامه داد: وضعیت تئاتر در استان همدان خوب است اما در حد بسیار بالایی نیست چرا که باید حمایت‌های زیادی از هنرمندان این عرصه صورت بگیرد تا اساتید مجربی که در همدان هستند از کمبود حمایت و امکانات به تهران عزیمت نکنند.

این بازیگر تئاتر در ادامه تصریح کرد: بازی در تئاتر‌های خیابانی موجب ارتباط نزدیک تماشاگر و بازیگر می‌شود اما به اعتقاد من نمایش خیابانی فقط برای شاد کردن مردم است اما اثرگذاری تئاتر سالنی از جنبه‌های مختلف بیشتر است.

وی تصریح کرد: سال گذشته وضعیت آثار ارائه شده بهتر بوده و اثرات ارائه شده به جشنواره امسال نیز در حد خوبی بوده اما استقبال مردم در حد بسیار خوبی بوده است.

امدادی تاکید کرد: بازیگر باید بتواند با شیوه‌های مختلف اجرایی و حرکت‌های خود بر جذابیت نمایش بیفزاید که همین نوع ارتباط کودک با نمایش را نیز رقم می‌زند.

بازیگر تئاتر در پایان سخنانش گفت: در یک اثر نمایشی بیشترین تاثیر را بازیگر یک نمایش و تن قوی آن خود را نشان می‌دهد و هنرمندان تئاتر روی افزایش کیفی کار‌ها باید دقت کافی داشته باشند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول