اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان - 294

همدان کارنامه خوبی در میزبانی جشنواره تئاتر از خود به یادگار گذاشت

خبرگزاری فارس: داور بخش خیابانی جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: همدان کارنامه خوبی را در میزبانی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از خود به یادگار گذاشت.

همدان کارنامه خوبی در میزبانی جشنواره تئاتر از خود به یادگار گذاشت

مجتبی مهدی در حاشیه برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه هماهنگی‌های اجرای برنامه‌ها در این جشنواره فوق‌العاده بوده است، اظهار داشت: همدان به مانند سال‌های قبل میزبانی خوبی را در این جشنواره در کارنامه خود به یادگار گذاشت.

وی گفت: این امر نشان از آن دارد که در استان همدان کارها و فعالیت‌ها با هماهنگی و برنامه‌ریزی درست و بهنگام اجرایی می شود.

داور بخش خیابانی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان افزود: کیفیت برگزاری برنامه‌ها، نوع برخورد با میهمانان، توجه به اجرای به موقع کارها و انسجام مدیریتی در امور از موضوعات و مسائلی بود که نشان از فرهنگی بودن استان و توجه آن به هنر دارد.

وی در پایان سخنانش از استقبال خوب و قابل توجه مردم همدان از نمایش‌ها و تئاترهای خیابانی و صحنه‌ای سخن راند و اظهار داشت: از این بعد نیز باید مردم خونگرم و مهربان همدان را ستود که به رویدادها و مباحث فرهنگی علاقه خاصی را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول