اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 295

پورحسینی: مخاطب‌محوری از رویکردهای یک تئاتر موفق است

خبرگزاری فارس: داور بخش نوجوان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان توجه به مخاطب‌محوری را یکی از رویکردهای یک تئاتر موفق دانست و گفت: تفکیک بخش نمایشی کودک از نوجوان به آموزش بهتر هر یک از مخاطبان کمک خواهد کرد.

پورحسینی: مخاطب‌محوری از رویکردهای یک تئاتر موفق است

پرویز پورحسینی در حاشیه برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: تئاتر دارای اثرات تربیتی و آموزشی فوق‌العاده بالایی است به طوری که می‌تواند کودک و نوجوان را برای زندگی بهتر در آینده آماده سازد.

وی توجه به مخاطب‌محوری را یکی از رویکردهای یک تئاتر موفق دانست و افزود: از آن جا که هر یک از مخاطبان کودک و نوجوان دارای علایق، خواسته‌ها، انتظارات و نیازهای متفاوتی از یکدیگر هستند تفکیک بخش نمایشی کودک از نوجوان به آموزش بهتر به هر یک از آنها کمک خواهد کرد.

داور بخش نوجوان نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه توجه به مقوله تخصص‌گرایی در هر کاری لازمه موفقیت آن را فراهم می‌آورد، ادامه داد: این تفکیک زمینه‌ساز ارتقای آثار هنری ارائه شده در بخش تئاتر و همچنین ارتقای جایگاه آن در جامعه می‌شود.

وی در ادامه میزبانی همدان در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را خوب ارزیابی کرد و افزود: استقبال مردم استان همدان از برگزاری جشنواره تئاتر کودک بسیار عالی بود به طوری که حضور پرشور آنها در نمایش‌ها، انسان را به وجد می‌آورد.

پورحسینی در بخش پایانی سخنانش خواستار تداوم اجراهای گروه‌های نمایشی تئاتر کودک و نوجوان در طول سال شد و اظهار داشت: البته تحقق این مهم منوط به تقویت و حمایت گروه‌های نمایشی بومی است که باید به این مهم توجه مناسبی صورت گیرد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول