اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 285

فیض‌منش: عمق هنردوستی مردم همدان در جشنواره تئاتر دیدنی بود

خبرگزاری فارس: قائم مقام دبیر اجرایی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به استقبال پرشور مردم برای دیدن تئاترها گفت: حضور پرشور مردم در این جشنواره نشان از عمق هنردوستی و اصالت فرهنگی مردم همدان دارد.

فیض‌منش: عمق هنردوستی مردم همدان در جشنواره تئاتر دیدنی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هادی فیض‌منش ظهر امروز با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری جشنواره اظهار داشت: با تمام برنامه‌‌ریزی‌های خوبی که در این زمینه صورت گرفته برگزاری مطلوب جشنواره تئاتر را در همدان شاهد و ناظر بودیم.

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم برای دیدن نمایش‌ها و تئاترها گفت: حضور پرشور مردم در این جشنواره برای دیدن نمایش‌ها نشان از عمق هنردوستی و اصالت فرهنگی مردم استان همدان دارد.

قائم مقام دبیر اجرایی نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، همدان را پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین خواند و گفت: بستر لازم به منظور برگزاری مطلوب و مناسب این جشنواره در سطح استان انجام شد تا میهمانان، کودکان، نوجوانان و تمام دست‌اندرکاران آن خاطره‌ای خوب و خوش از آن داشته باشند.

وی افزود: نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در حالی به کار خود پایان می‌دهد که هنوز صدای شادی و هیاهوی کودکان و نوجوانان از اقصی نقاط همدان به گوش می‌رسد و نوید آغاز بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را می‌دهد.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول