اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تولید هر چه بیشتر برای کشور

صابری: کهگیلویه و بویراحمد به جمعیت بالای روستایی خود می‌بالد

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جمعیت بالای روستایی این استان گفت: جمعیت بالای روستایی در هر نقطه‌ای نشان از تولید بیشتر دارد و بر همین اساس کهگیلویه و بویراحمد به جمعیت بالای روستایی خود می‌بالد.

صابری: کهگیلویه و بویراحمد به جمعیت بالای روستایی خود می‌بالد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید حسین صابری ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به تجربیات بالای جعفر گرجی‌پور، حضور وی در چارچوب ریاست امور اراضی کشور بسیار کارساز و مؤثر است.

وی به تراکم بالای جمعیت روستایی این استان اشاره و عنوان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به آمارهای صورت گرفته 47 و 37 صدم درصد جمعیت روستایی وجود دارد که با در نظر گرفتن فعالیت مردم استان در بخش کشاورزی این جمعیت به 54.3 درصد ارتقا پیدا خواهد کرد.

این مسئول ارشد استانی آمار را بسیار رضایت‌بخش و مفید خواند و گفت: جمعیت بالای روستایی در استان نشان از قرار گرفتن تولید در رده‌های برتر کشوری را دارد و این برای استان ما افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

صابری کهگیلویه و بویراحمد را در عرصه تولید موفق عنوان کرد و اظهار داشت: مردم استان با از خود گذشتگی به کار و تولید و فعالیت مشغولند تا برای آنانی که در مرکز کشور آلایندها را تولید می‌کنند الگوی ارزشمندی باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد جنگ آینده را جنگ مواد غذایی دانست و افزود: جنگ آینده جنگ مواد غذایی بوده و همه باید توان خود را به کار گیریم و زیرساخت‌های اولیه اسکان، ماندگاری و تولید را در روستاها فراهم آوریم تا به اهداف از پیش تعیین شده نظام دست پیدا کنیم.

وی به وظایف سنگین مدیریتی اشاره کرد و اظهار داشت: بخش اندکی از وظایف مدیر به توانمندی، اصول مدیریت و هنر وی در انجام وظیفه برمی‌گردد اما بخش عمده آن بستگی به همدلی، همکاری، امانتداری، صداقت و یک‌رنگی نیروها و همکاران فعال در آن حوزه دارد.

صابری تصریح کرد: همه ما موظفیم فرموده استاد مطهری را آویزه گوش کنیم آن جا که می‌گوید «مدیریت هنر انسجام‌بخشی، هماهنگی، سازماندهی، به کارگیری و استفاده از نیروهای ارزشمند انسانی در راستای رسیدن به اهداف والای نظام است».

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به توسعه بخش کشاورزی اشاره و اظهار کرد: همه ما باید کمک کنیم تا موتور محرکه و پر شتاب توسعه بخش کشاورزی را با سرعت زیاد به جلو حرکت دهیم و بدون کاغذ بازی‌های اداری همت و تلاش خود را چندین برابر کنیم.

این مسئول ارشد استانی از سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی سخن به میان آورد و افزود: سخنان با برکت مقام معظم رهبری نشان از اهمیت بالای اقتصاد مقاومتی در پیشرفت جامعه دارد که  همه ما موظفیم چون سربازانی گوش به فرمان، آن را به اثبات رسانیم.

صابری در پایان از زحمات بی‌شائبه جعفر گرجی‌پور تشکر و یعقوب موسوی را فردی توانمند برای ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول