اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل پست استان زنجان:

تمام روستاهای زنجان پلاک‌کوبی می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل پست استان زنجان گفت: در چند ماه آینده 100 درصد روستاهای استان زنجان پلاک‌کوبی می‌شوند.

تمام روستاهای زنجان پلاک‌کوبی می‌شوند

محمدجعفر تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 80 درصد پلاک‌های روستایی در استان زنجان آماده و نصب شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای 20 درصد باقی‌مانده پلاک‌کوبی روستایی سفارشات تولید پلاک انجام شده است، خاطر نشان کرد: طی چند ماه آینده همه روستاهای استان زنجان پلاک‌کوبی می‌شوند.

معاون امور پستی اداره کل پست استان زنجان با بیان اینکه در سال‌های گذشته بیشتر شهرهای استان پلاک‌کوبی شده است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در آینده‌ای نزدیک شهر زنجان نیز پلاک‌کوبی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر به هنگام‌سازی و نصب مجدد پلاک در استان زنجان آغاز شده است، تصریح کرد: در شهرستان ماهنشان نیز فهرست‌برداری اطلاعات و نصب پلاک در دست اقدام است.

تمیمی به مذاکرات صورت گرفته توسط اداره کل پست استان زنجان با شهرداری‌های شهرهای ابهر و خرم‌دره اشاره کرد و افزود: مذاکرات مقدماتی نیز برای نصب پلاک با شهرداری زنجان انجام شده است.

وی یادآور شد: در آینده‌ای نزدیک پلاک‌کوبی 10 رقمی در شهر زنجان آغاز می‌شود و امیدواریم مردم در این زمینه همکاری لازم را با اداره کل پست استان داشته باشند.

معاون امور پستی اداره کل پست استان زنجان در زمینه توسعه دفاتر ICT روستایی با اشاره به اینکه دفاتر ICT در روستاهای بالای 70 خانوار باید با همکاری بخش خصوصی راه‌اندازی شود، ادامه داد: برای ایجاد این دفاتر در روستاهای بالای 70 خانوار اعتباراتی از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده است که در حال حاضر در دست بررسی است.

وی همچنین با اشاره به قانون الزام استفاده از کد ملی و کد پستی در خدمات دولتی، استفاده از این کدها را در ارسال مکاتبات و مرسولات پستی از مردم خواستار شد.

تمیمی با بیان اینکه به منظور استفاده مردم از کدهای ملی و پستی در ارسال مکاتبات و مرسولات امتیازاتی نیز در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: اگر افراد از کدملی و کدپستی خود استفاده کنند، 15 درصد تخفیف به آنها تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول