اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

اردبیل صاحب رتبه ممتاز در موفقیت المپیک است

خبرگزاری فارس: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بر اساس شاخص جمعیت و با افتخارآفرینی قهرمانان المپیک و پار‌المپیک استان اردبیل رتبه ممتاز کشور را در کسب موفقیت رویداد عظیم المپیک به دست آورده است.

اردبیل صاحب رتبه ممتاز در موفقیت المپیک است

محمدرضا برادران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: سهم استان اردبیل در موفقیت ایران در صحنه المپیک سهم مناسب و قابل توجه است به طوری که ما در المپیک با کسب یک مدال نقره و یک مقام پنجمی در سطح کشور جایگاه چهارم را داریم و از نظر جمعیت صاحب رتبه اول هستیم.

وی موفقیت ورزشکاران اردبیلی را در صحنه پار‌المپیک پر‌رنگ‌تر توصیف کرد و یادآور شد: ما در پار‌المپیک با کسب دو مدال طلا و یک مقام پنجمی در جایگاه سوم کشور قرار گرفتیم و پیشر‌و‌تر از استان‌هایی همچون اصفهان هستیم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به توانمندی این استان در رشته کشتی و وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: هر چند ما در رشته‌هایی همچون شمشیر‌بازی و گلف نیز موفق عمل کردیم اما در یک اولویت‌بندی تلاش می‌کنیم تا به رشته‌های مدال‌آور بیشتر توجه کنیم.

برادران علت استقبال کم فدراسیون‌های ورزشی در برگزار مسابقات به میزبانی اردبیل گفت:‌ فدراسیون‌های مختلف با توجه به اینکه با کمبود اعتبار مواجه بوده و سعی می‌کنند نیمی از هزینه‌های خود را از طریق اسپانسر‌های بخش خصوصی تامین کنند معمولاً برگزاری مسابقات استانی و کشوری را در مناطقی پیش‌بینی می‌کنند که بهترین بهره را از حمایت بخش خصوصی ببرند.

این مسئول تاکید کرد:‌ به همین دلیل در سال‌های اخیر مسابقات کشوری در استان‌های تراز اول از نظر صنعتی و وجود کارخانه‌های بزرگ به عنوان اسپانسر صورت می‌گیرد که امیدواریم با حمایت فعالان بخش خصوصی در این استان و تامین بخشی از هزینه‌های برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اردبیل نیز بتواند میزبان رخدادهای کشوری باشد.

بخش خصوصی به تعهد خود عمل نکند خلع ید می‌شود

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی بر اساس اصل 44 اشاره کرد و بیان داشت: بر همین اساس واگذاری‌ها به بخش خصوصی انجام شده و تمام اماکن ورزشی قرار است در اختیار فعالان بخش غیر‌دولتی و علاقمندان به این حوزه قرار گیرد.

برادران به نظارت دقیق در این زمینه و سرویس‌دهی بخش خصوصی در ارتباط با واگذاری اماکن به هیئت‌ها و رشته‌های مختلف اشاره کرد و افزود: قرار نیست اماکن ورزشی که به بخش خصوصی واگذار شده با برخی بی‌تدبیری‌ها و رفتارهای نامناسب اداره شود که اگر چنین اتفاقی بیفتد بعد از چند مرحله تذکر این فعالیت توسط بخش خصوصی خلع ید می‌شود.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل به قطب‌بندی و اولویت‌های هیئت‌های ورزشی اشاره و تصریح کرد: 17 رشته ورزشی در اولویت توجه قرار دارد به طوری که ما در کنار توجه به سایر رشته‌ها با اولی‌ دانستن رشته‌های ورزشی مدال‌آور و افتخار‌آفرین سعی خواهیم کرد استعدادها را شکوفا کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول