اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز میلاد مسعود حضرت رضا (ع)

امید نوروزی مدال طلای المپیک خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد

خبرگزاری فارس: در سالروز میلاد مسعود حضرت رضا (ع)، امید نوروزی قهرمان کشتی المپیک 2012 لندن مدال طلای خود را به موزه آستان قدس رضوی اهداء کرد.

امید نوروزی مدال طلای المپیک خود را به موزه آستان قدس رضوی اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس، در مراسمی که با حضور استاندار فارس، مدیرکل روابط‌ عمومی آستان قدس رضوی، رئیس کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد و معاون امور موزه‌های آستان قدس رضوی در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، مدال طلای قهرمانی امید نوروزی به آستان قدس رضوی اهداء شد تا در کنار دیگر اشیای موزه‌ مرکزی آستان قدس رضوی در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.

رئیس در این مراسم کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد و معاون امور موزه‌های آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه افراد بسیاری حائز کسب مدال‌های قهرمانی شدند، اما توفیق جاودانه کردن خود و آن مدال را نداشته‌اند، اظهار داشت: اهدای این مدال طلا به موزه حضرت رضا (ع)، سرمایه‌ای عظیم برای عرض ارادت و محبت به آن حضرت و جاودانه‌شدن نام این قهرمان کشور است.

حسین یوسفی تصریح کرد: موزه‌های آستان قدس رضوی از غنی‌ترین موزه‌های کشور و منطقه است که بیشترین درصد بازدیدکننده را در میان تمام موزه‌های کشور به خود اختصاص داده است.

امید نوروزی نیز در این مراسم ضمن عرض ارادت به ساحت مقدس حضرت رضا (ع) اظهار داشت: قبل از تمام مسابقات خود برای استعانت گرفتن از حضرت علی‌‌بن ‌موسی‌الرضا (ع) به پابوس ایشان مشرف می‌شوم.

این قهرمان المپیک 2012 لندن در مراسم اهدای مدال قهرمانی‌ خود به موزه‌های آستان قدس رضوی تصریح کرد: اگر در سال‌های آتی توانستم مدالی را برای جمهوری اسلامی ایران کسب کنم، به یقین آن را به آستان قدس رضوی اهداء می‌کنم.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول