اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

حضور جانباز 70 درصد مازندرانی در پارالمپیک نمونه‌ای از تعهد است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه گفت: حضور در چهار پارالمپیک و کسب بیش از 80 مدال رنگارنگ و وقف باشگاه فرهنگی و ورزشی صالح سوادکوه توسط رمضان صالح‌نژاد نشان‌دهنده تعهد این جانباز 75 درصد سوادکوه است.

حضور جانباز 70 درصد مازندرانی در پارالمپیک نمونه‌ای از تعهد است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی عصر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در دیدار با رمضان صالح‌نژاد از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و جانباز 75 درصد سوادکوه با تاکید بر لزوم یادآوری دوران دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید، برکات فراوانی را برای نظام اسلامی به همراه داشته است.

معاون فرماندار سوادکوه با بیان اینکه عزت و اقتدار ایران اسلامی با تلاش رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است، افزود: جایگاه ممتاز ایران اسلامی در معادلات جهانی مورد تایید دوستان و دشمنان قرار دارد.

وی برگزاری موفق اجلاس جنبش غیرمتعهدها را از موفقیت‌های اخیر ایران اسلامی توصیف کرد و خاطرنشان کرد: موفقیت‌های عرصه دیپلماسی و سیاسی ایران اسلامی مرهون مجاهدت ایثارگران است.

رحمتی به ارزش‌های دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: حضور بیش از 5 هزار 500 هزار سوادکوهی در جبهه‌های حق علیه باطل و شهادت 423 نفر از شهدای سوادکوه بیانگر عمق باورهای دینی و مذهبی سوادکوهی‌هاست.

عضو ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس شهرستان سوادکوه به ایثار جانبازان برای اعتلای نظام اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: شهرستان سوادکوه 360 جانباز بالای 25 درصد و 768 جانباز زیر 25 درصد دارد.

معاون فرماندار سوادکوه به حضور و فعالیت‌های ورزشی، اجتماعی و عام‌المنفعه رمضان صالح‌نژاد اشاره و بیان کرد: حضور در 4 پارالمپیک و کسب بیش از 80 مدال رنگارنگ و وقف باشگاه فرهنگی و ورزشی صالح سوادکوه، نشان‌دهنده تعهد این جانباز 75 درصد سوادکوه است.

رحمتی به برنامه‌های مختلف هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دیدار با ایثارگران و خانواده شهدا و جانبازان به عنوان وظیفه مسئولان در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول