اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان خبر داد

حضور تیم ملی فوتسال در مسابقات المپیک ناشنوایان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: مسابقات المپیک ناشنوایان سال آینده به میزبانی بلغارستان برگزار می‌شود و یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ‌تیم ملی فوتسال حضور در این رقابت‌ها است.

حضور تیم ملی فوتسال در مسابقات المپیک ناشنوایان

رضا یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه این تیم در سال آینده در دو تورنمنت بزرگ شرکت می‌کند، اظهار داشت: حضور در مسابقات فوتسال المپیک ناشنوایان و مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در اولویت برنامه‌های این تیم است.

وی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ‌تیم ملی فوتسال کشورمان را حضور در رقابت‌های المپیک ناشنوایان دانست و ابراز داشت: مسابقات رشته فوتسال تا‌کنون در رقابت المپیک ناشنوایان برگزار نمی‌شد، اما با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته رقابت‌های فوتسال نیز از این پس در المپیک ناشنوایان برگزار می‌شود.

یوسفی در ادامه تصریح کرد: مسابقات المپیک ناشنوایان سال آینده به میزبانی کشور بلغارستان برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان آسیا اشاره کرد و افزود: این مسابقات نیز در سال 91 به میزبانی کشور امارات با حضور تیم‌های مختلفی از سطح قاره آسیا برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان از برگزاری مسابقات لیگ فوتسال ناشنوایان کشور در دو بخش دسته یک و دو خبر داد و عنوان کرد: قطعا این مسابقات برگزار می‌شود، اما با توجه به نزدیکی انتخابات فدراسیون ناشنوایان کشور، باید به انتظار نشست و منتظر ماند.

یوسفی بیان داشت: با حسین شمس مدیر فنی و مشاور تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان برنامه‌ریزی لازم‌ به منظور برپایی اردوهای تیم ملی برای حضور موفق در این رقابت‌ها انجام شده و تیم ملی از دی ماه اردو‌های آماده‌سازی خود را برای شرکت در این رقابت‌ها برگزار می‌کند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول