اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول:

دزفول پرافتخارترین شهر خوزستان در مسابقات پارالمپیک است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: دزفول پرافتخارترین شهر خوزستان در مسابقات پارالمپیک است و کسب مدال‌های متعدد در این مسابقات، افتخاری بزرگ برای دزفول به شمار می‌آید.

دزفول پرافتخارترین شهر خوزستان در مسابقات پارالمپیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، پرویز رنگرز پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور دزفولی در مسابقات پارالمپیک اظهار داشت: شهرستان دزفول با کسب 33 مدال طلا، نقره و برنز در سال‌های گذشته در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی از پرافتخارترین شهرهای کشور در مسابقات ملی و پارالمپیک است.

وی با اشاره به مدال‌های کسب شده شهرستان دزفول در مسابقات مختلف افزود: حضور در پنج دوره مسابقات پارالمپیک و کسب هفت مدال در این مسابقات اعم از دو طلا، دو نقره و سه برنز و کسب 23 مدال جهانی و سه مدال آسیایی افتخارات کم نظیر جوکار ورزشکار دزفولی است که نصیب هیچ ورزشکاری در کشور تاکنون نشده است و باید این جودوکار را به صورت ویژه تجلیل کرد.

این مسئول در حوزه ورزشی دزفول با تأکید بر ارج نهادن ورزشکاران، تصریح کرد: باید استعدادهای ذاتی ورزش خوزستان را ارج گذاشت و به نحو شایسته از این ورزشکاران تجلیل کرد.

رنگرز خاطرنشان کرد: مدال‌های رنگینی که ورزشکاران به دست آوردند دل رهبر و تمامی مردم ایران را شاد کردند و خدا را شاکر که بار دیگر مردم غیور و خونگرم دزفول توانستند در زمینه ورزش پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورند.

رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول تأکید کرد: شهرستان دزفول توان بسیاری در تربیت ورزشکار دارد و در همین راستا این اداره برنامه‌ریزی دقیقی در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: راهیابی به مسابقات المپیک به تنهایی برای هر ورزشکار افتخاری بزرگ است و به دست آوردن یک مدال از 300 مدالی که بین 11 هزار ورزشکار پارالمپیکی توزیع می‌شود، بسیار با ارزش است.

رنگرز تاکید کرد: اخلاق‌مداری، حرفه‌ای‌ گری و فعالیت کارشناسی در عرصه ورزش از اهم فعالیت‌هایی است که در عرصه ورزش شهرستان دزفول در حال برنامه‌ریزی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول