اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته ایروبیک فدراسیون جهانی ژیمناستیک:

المپیکی شدن مهم‌ترین هدفی است که دنبال می‌کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی ژیمناستیک گفت: المپیکی شدن رشته ایروبیک ژیمناستیک مهم‌ترین هدفی که دنبال می‌کنیم اما تحقق این هدف به مقدمات زیادی نیاز دارد.

المپیکی شدن مهم‌ترین هدفی است که دنبال می‌کنیم

میرل گانزل در حاشیه سفر به اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، از پیشرفت این رشته در ایران و اصفهان به نیکی یاد کرد و اظهار کرد: 120 کشور دنیا در ایروبیک ژیمناستیک فعال هستند که ایران نیز از جمله کشورهای فعال محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در مدت حضورم در ایران  پیشرفت بسیار قابل توجهی را در رشته ژیمناستیک مشاهده کردم که دورنمای روشنی را برای این رشته به دنبال دارد.

رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی ژیمناستیک با اشاره به دورنمای این کمیته برای المپیکی شدن ایروبیک ژیمناستیک بیان کرد: برای ورود این رشته به المپیک در ابتدا باید کشورهای زیادی عضو فدراسیون جهانی شوند و ایروبیک ژیمناستیک روز به روز پیشرفت کند.

وی با بیان اینکه از سال 1995 کمیته ایروبیک ژیمناستیک فدراسیون جهانی ژیمناستیک فعالیت خود را آغاز کرد، اظهار کرد: در این سال‌ها کمیته ایروبیک پیشرفت زیادی کرده که پیشرفت آن را مدیون فعالیت مربیان و داوران هستیم.

گانزل ادامه داد: ژیمناستیک هنری در تمام کشورهای دنیا شناخته شده است، اما سایر زیر شاخه‌های ژیمناستیک برای شناخته شدن نیاز به عزم جهانی و یاری رسانه‌ها دارند.

وی با تاکید بر اینکه رشته‌های شنا، ژیمناستیک و دوومیدانی از رشته‌های پایه محسوب می‌شود، ایروبیک ژیمناستیک را به خانواده‌ها برای خردسالانشان توصیه کرد و افزود: با ژیمناستیک می‌توان با بدنی آماده به سایر رشته‌ها راه یافت.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول