اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تئاتر کودک و نوجوان ـ 307

فرشیدی‌سپهر: درصدد ساخت «کودکی بوعلی‌سینا» هستم

خبرگزاری فارس: بازیگر تئاتر «من ـ من ـ من» گفت: درصدد ساخت کار مشترک «کودکی بوعلی‌سینا» با همدان هستم.

فرشیدی‌سپهر: درصدد ساخت «کودکی بوعلی‌سینا» هستم

مهدی فرشیدی‌سپهر در حاشیه اجرای نمایش «من ـ من ـ من» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با تأکید بر لزوم با ایده و تجربه بودن بازیگر تئاتر کودک، اظهار کرد: یک بازیگری که نمی‌تواند با ایده و انعطاف‌پذیر باشد نمی‌تواند نمایش را خارق‌العاده کند.

وی با تأکید بر اینکه یک بازیگر در تئاتر کودک باید مسلط بر زبان انگلیسی باشد تا بتواند نمایش خود را به دنیا عرضه کند، تصریح کرد: بازیگر تئاتر کودک باید حافظ قرآن باشد تا مفاهیم قرآنی را به راحتی به کودکان منتقل کند.

به گفته بازیگر تئاتر «من ـ من ـ من»، اگر بازیگر تئاتر کودکی بدن انعطاف‌پذیر و قوی داشته باشد ولی عمق شخصیتی پیدا نکند، در واقع بازیگر تئاتر کودک نیست.

وی ابراز کرد: من آرزویم این است که سال بعد یک نمایش مشترک با همدان راجع به زندگی و کودکی حکیم فرزانه ابوعلی‌سینا با ویدئو پروژکشن و اینسالیشن‌های پیچیده بسازم.

فرشیدی‌سپهر افزود: از همه کسانی که در استان همدان تمایل به همکاری در ساخت نمایش کودکی بوعلی‌سینا را دارند تقاضای همکاری و همفکری می‌کنم.

وی در پایان سخنانش استقبال پرشور مردم همدان از تئاترهای کودک و نوجوان در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی را بسیار خوب و باشکوه ارزیابی کرد و گفت: استقبال مردم همدان از نمایش‌ها فعالان این عرصه را دلگرم به ارائه کارهای بهتر و محتوایی‌تر می‌کند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول