اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

امکانات منطقه تفریحی چشمه بلقیس جوابگو نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: ایجاد نانوایی سیار، برقرار کردن اورژانس 115، احداث نمازخانه و افزایش نیروهای انتظامی و امنیتی از برنامه‌های اجرایی است که در منطقه چشمه بلقیس باید سامان‌دهی شوند.

امکانات منطقه تفریحی چشمه بلقیس جوابگو نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، علیرضا نیکروز ظهر امروز در حاشیه نشست ستاد پدافند غیرعامل این شهرستان با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری درباره پدافند غیرعامل اظهار کرد: وجود نظام اطلاعاتی یکپارچه شهری در این زمینه و ارائه الگوی مدیریت هماهنگ شهری در پدافند غیرعامل ضروری است.

فرماندار چرام در ادامه با بیان اینکه مدیریت بحران در حوزه معاونت خدمات شهری قرار گرفته، ابراز داشت: پدافند غیرعامل در بررسی و برنامه‌ریزی برای تهدیدات غیر طبیعی که با طرح قبلی و برای آسیب رساندن به تأسیسات مورد مطالعه صورت می‌گیرد، ایفای نقش می‌کند.

وی افزود: جهت پیشگیری از حوادث باید در استحکام‌سازی ابنیه‌ها دقت بیشتری صورت گیرد و مسئولان مربوطه وظایف خود را به درستی برای برنامه‌ریزی بشناسند.

نیکروز با اشاره به نقاط حادثه‌خیز شهرستان چرام گفت: اداره راه و شهرسازی و همچنین راهنمایی و رانندگی موظف به نصب علائم راهنمایی و رانندگی در این نقاط هستند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام یکی از ارکان مهم مورد بررسی در این نشست را منطقه تفریحی و تاریخی چشمه بلقیس ذکر و بیان کرد: چشمه بلقیس یکی از اماکن تفریحی و گردشگری در سطح استان و کشور محسوب می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: ایجاد نانوایی سیار، برقرار کردن اورژانس 115، احداث نمازخانه و افزایش نیروهای انتظامی و امنیتی از برنامه‌های اجرایی است که در این مکان باید سامان‌دهی شوند.

احداث جاده کمربندی در شهرستان، روشنایی معابر و میادین و مرمت حفاری‌های معابر و جاده‌ها که از عوامل اصلی راه‌بندان است در این نشست تصویب شد.

در این جلسه که تعدادی از مسئولان حضور داشتند، ادارات راه و شهرسازی، شهرداری و نظام مهندسی موظف به رعایت اصول فنی در این شهرستان شدند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول