اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

لزوم مدیریت منابع مالی در پروژه‌های عمرانی/ تعیین تکلیف فضاهای بلااستفاده در روستاها

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان بر ضرورت مدیریت منابع مالی پروژه‌های عمران روستایی از سوی دستگاه‌های اجرایی در استان زنجان تاکید کرد.

لزوم مدیریت منابع مالی در پروژه‌های عمرانی/ تعیین تکلیف فضاهای بلااستفاده در روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در جلسه ستاد عمران روستایی و مهاجرت معکوس استان زنجان، اظهار کرد: بیش از یک هزار و 800 پروژه عمران روستایی در استان زنجان در سال گذشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پیشرفت این پروژه‌ها مطلوب است، خاطرنشان کرد: پیشرفت 77 درصدی پروژه‌های عمران روستایی نشان از تلاش و همت مسئولان در این زمینه دارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه با انجام پروژه‌های عمران روستایی خدمات مطلوبی به روستاییان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: آثار و برکات این پروژه‌ها به نحو مطلوبی در جای جای استان دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتبارات ملی و استانی و سایر اجرایی شده است، افزود: استان از هر فرصتی برای توسعه بخش‌های مختلف استفاده می‌کند.

رئوفی‌نژاد بر ضرورت جذب اعتبارات لازم از سوی دستگاه‌‌های اجرایی به منظور عمران روستایی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید اعتبارات مورد نظر را از وزارتخانه‌ها جذب کنند.

وی با اشاره به ضرورت جذب اعتبارات برای اجرای پروژه‌ها خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت مطلوبی برای جذب اعتبارات به وجود آمده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه با وجود همه فشارها و کسری اعتبارات پروژه‌های عمرانی استان به نحو مطلوبی پیگیری می‌شود، افزود: ضروری است با مدیریت منابع مالی پروژه‌های بیشتری از سوی دستگاه‌های اجرایی در استان عملیاتی شود.

وی بر ضرورت تعیین اولویت در پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و گفت: باید پروژه‌های اولویت‌دار بر اساس منابع مالی که در اختیار دستگاه‌های دولتی قرار می‌گیرد، در استان اجرایی شود.

رئوفی‌نژاد نگاه مدبرانه مسئولان دستگاه‌های اجرایی را در انجام پروژه‌های عمرانی مهم دانست و گفت: باید بر اساس این نگاه پروژه‌ها به نحو مطلوبی در استان پیگیری و انجام شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت استفاده از فضاهای بلا استفاده روستایی تاکید کرد و گفت: باید این فضاها در اختیار پروژه‌های عمرانی و به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم قرار گیرد.

استاندار زنجان با بیان اینکه بر اساس مصوبه دولت این فضاها می‌تواند در اختیار استان برای اجرای پروژه‌های جدید قرار گیرد، یادآور شد: در صورت عدم توجه دستگاه‌های دولتی، استان در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول