اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کلانتری 177 خاورشهر:

شرور تحت تعقیب پس از مدت کوتاهی بازداشت شد

خبرگزاری فارس: رئیس کلانتری 177 خاورشهر از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح 3 خبر داد.

شرور تحت تعقیب پس از مدت کوتاهی بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی، سعیدرضا جمشیدی به دستگیری یکی از اراذل و اوباش سطح 3 اشاره کرد و اظهار داشت: این متهم مدتی تحت تعقیب بود که با تلاش ماموران کلانتری 177 این یگان شناسایی و دستگیر شد.

رئیس کلانتری 177 خاورشهر در تشریح این خبر گفت: مدتی پیش پرونده‌ای با موضوع شرارت، تخریب، ضرب و جرح عمدی با چاقو از سوی مقام قضایی به ماموران این یگان ارجاع شد.

وی در ادامه بیان کرد: متهم این پرونده یکی از اراذل و اوباش سطح 3 به نام «علیرضا» بود که مدتی فراری بود و با سکونت‌های موقتی در نقاط مختلف سعی داشت مانع از شناسایی و دستگیری خود بشود.

رئیس کلانتری 177 خاورشهر تصریح کرد: ماموران این یگان تحقیقات مقدماتی برای شناسایی مخفیگاه این شرور آغاز کردند طی بررسی‌ها انجام شده متوجه شدند وی در حال حاضر به صورت مجردی در جاده «محمودآباد» است و هر از گاهی به آنجا مراجعه کرده و مدتی زندگی می‌کند.

کلانتر 177 اظهار داشت: شب گذشته چهارشنبه نوزدهم مهر ماه سال جاری ماموران این یگان با زیر نظر گرفتن مخفیگاه متهم در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند او را زمانی که با موتورسیکلت قصد رفتن به مخفیگاه را داشت، دستگیر کنند.

جمشیدی در پایان عنوان کرد: ماموران بعد از استعلام از مرکز پیام متوجه شدند موتورسیکلت سرقتی است که بلافاصله متهم را به همراه اموال مکشوفه جهت تکمیل پرونده به کلانتری انتقال دادند.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول