اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اردبیل خبر داد

دستگیری بازرس قلابی مسلح در اردبیل

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری 15 اردبیل بازرس قلابی مسلح که در حال تهدید یکی از شهروندان بود دستگیر شد.

دستگیری بازرس قلابی مسلح در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین علیزاده اظهار داشت: ساعت 15 و 30 دقیقه روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری 15 حافظ از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از وجود فردی مسلح که در حال تهدید یکی از شهروندان در محله "کرد احمد" اردبیل بود مطلع و به محل عزیمت کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند جوانی 23 ساله اسلحه کمری را مقابل سر مردی 51 ساله گذاشته و در حال تهدید وی است.

فرمانده انتظامی اردبیل تصریح کرد: با اقدام ماموران انتظامی و انجام عملیات روانی فرد مسلح در کمترین زمان ممکن خلع سلاح و دستگیر شد.

علیزاده بیان داشت: جوان مسلح با عنوان بازرس قلابی نانوایی به مغازه این شهروند مراجعه و به بهانه بازرسی از داخل حیاط وارد محوطه شده و با درآوردن سلاح به قصد انتقام‌جویی اقدام  به ایجاد رعب و وحشت این شهروند شده بود.

وی بیان داشت: همسایگان این واحد پس از اطلاع از این امر با مرکز فوریت‌‌های پلیسی 110 تماس گرفتند که ماموران انتظامی نیز در کمترین زمان ممکن بازرس قلابی مسلح را دستگیر کردند.

مرد مسلح دستگیر شده هدف از این اقدام را انتقام جویی و ترساندن شاکی اعلام کرد و ابراز داشت: شب گذشته از تهران با تهیه یک قبضه اسلحه کمری با دو تیر فشنگ جنگی به قصد انتقام جویی به اردبیل آمدم و با عنوان بازرس نانوایی شاکی را به داخل حیاط کشاندم و با درآوردن اسلحه وی را ترسانده ولی با حضور سریع ماموران انتظامی در محل نتوانستم از محل فرار کنم.

وی با اظهار پشیمانی از عملکرد خود اظهار داشته: به هم سن و سالان خود توصیه می‌کنم دست به این کار بچگانه که عاقبتی جز پشیمانی ندارد نزنند.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول