اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج حمزه سیدالشهداء غرب مشهد خبر داد

دستگیری اعضای باند 10 نفره جعل دلار و اسناد در مشهد

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه بسیج حمزه سیدالشهداء غرب مشهد گفت: باند 10نفره جعل دلار، اسناد مالی و چک‌پول‌های تقلبی کشف و در حال پیگیری پرونده آنها هستیم.

دستگیری اعضای باند 10 نفره جعل دلار و اسناد در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد عباس تیموری ظهر امروز در نشستی خبری در محل قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی در سطح جامعه، سپاه پاسداران و سپاه ناحیه حمزه سیدالشهداء ماموریت‌های ذاتی خود را در این راستا و برای مقابله و انهدام معضلات اجتماعی گسترش داده است.

فرمانده ناحیه بسیج حمزه سیدالشهداء غرب مشهد یادآور شد: یکی از مهم‌ترین معضلات اجتماعی اخیر، زورگیری‌هایی بوده است که چهره شهر را مخدوش کرده بود و با کمک نیروهای بسیجی و همچنین اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در 6 ماهه سال 91، 20 نفر از اوباش و زورگیرها، دستگیر شده‌اند.

تیموری عنوان کرد: در زمینه مشروبات الکلی نیز، با تلاش نیروهای ناحیه حمزه سیدالشهداء، 20 نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی در مشهد دستگیر شده‌اند و در همین زمینه نزدیک به 6000 قوطی مشروبات الکلی خارجی و همچنین 1000 لیتر مشروبات داخلی کشف و منهدم شده است و این باند، بزرگترین باندی بوده‌اند که در سال‌های اخیر کشف شده‌اند.

وی بیان کرد: متاسفانه زورگیری از مردم در قالب لباس ماموران نیروی انتظامی نیز افزایش پیدا کرده است و موفق شده‌ایم 5 نفر را در این زمینه شناسایی کنیم.

تیموری گفت: بخش عمده‌ای از این مامورنماها در پارک‌ها و اماکن عمومی اقدام به اخاذی از مردم کرده‌آند و در حال حاضر پرونده آنها در محاکم قضایی دنبال می‌شود.

فرمانده بسیج ناحیه حمزه سیدالشهداء غرب مشهد تصریح کرد: سپاه پاسداران در مسائل اخیر اقتصادی کشور نیز با دقت و موشکافی وارد شده است و سرنخ‌های بسیار خوبی نیز در این زمینه کشف کرده‌ایم.

تیموری تاکید کرد: در همین زمینه باند 10 نفره‌ای دستگیر شده‌اند که در زمینه چاپ اسکناس‌های تقلبی، اسناد و دلار فعالیت می‌کرده‌اند و نزدیک به 107 میلیون تومان اسکناس و دلار تقلبی وارد بازار کرده‌اند و مردم باید در این زمینه هوشیارانه‌تر عمل کنند.

وی در ارتباط با کشفیات بسیج ناحیه حمزه سیدالشهداء مشهد در زمینه سی‌دی‌های مستهجن نیز یادآور شد: نزدیک به 30 هزار سی‌دی مستهجن در 6 ماهه اول سال 91، کشف شده است و پرونده متهمان برای پیگیری‌های بیشتر به محاکم قضایی ارجاع داده شده است.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول