اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

دستگیری 12 سارق با 61 فقره سرقت در قزوین

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری 12 سارق با 61 فقره سرقت در این استان خبر داد.

دستگیری 12 سارق با 61 فقره سرقت در قزوین

غلام‌حسین دارایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم جانبی و داخل خورو در شهر قزوین مأموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات فنی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: با تلاش مأموران کلانتری 11 قزوین چهار سارق لوازم داخل خورو دستگیر که متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب 20 فقره سرقت داخل خودرو و لوازم و قطعات آن معترف شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران کلانتری 13 قزوین نیز با دستگیری یک سارق لوازم خودرو موفق به کشف هشت فقره از این نوع سرقت شدند.

دارایی با اشاره به نحوه دستگیری این سارقان ادامه داد: دستگیری یک سارق لوازم داخل خودرو و کشف هفت فقره سرقت توسط مأموران کلانتری 14 قزوین از دیگر اقدامات پلیس در روز گذشته است.

این مسئول با اشاره به تعدادی از سرقت‌های صورت گرفته که سارقانشان توسط کلانتری 12 قزوین دستگیر شدند، تصریح کرد: مأموران کلانتری 12 قزوین نیز با دستگیری یک سارق لوازم خودرو موفق به کشف هفت فقره از این نوع سرقت شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری دو سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره توسط مأموران کلانتری 17 قزوین خبر داد و افزود: متهمان در بازجویی پلیس به ارتکاب شش فقره سرقت معترف شدند.

دارایی خاطر نشان کرد: در شهرستان بویین زهرا نیز مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با دستگیری دو سارق سیم برق و یک سارق لوازم داخل خودرو موفق به کشف هفت فقره سرقت سیم و شش فقره سرقت داخل خودرو شدند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول