اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

گلستان همزمان با سراسر کشور تظاهرات مردمی برگزار می‎کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: گلستان همزمان با سراسر کشور به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تظاهرات مردمی بعد از اقامه نماز جمعه برگزار خواهد کرد.

گلستان همزمان با سراسر کشور تظاهرات مردمی برگزار می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام غلامرضا قندهاری در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: 13 آبان ماه برگ زرین و از افتخارات ملت ایران است که در آن روز جوانان پایه‎های حکومت ظلم را به لرزه درآوردند و ملت ایران بار دیگر در روز 13 آبان نشان خواهد داد که ظلم هیچگاه پایدار نیست.

وی به شکل‎گیری کمیته‎هایی برای باشکوه‎تر برگزار شدن این مراسم اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط حساس جهانی باید این کمیته‎ها به صورت فعال وارد شوند و همه دانش‌آموزان و دانشجویان به طور سازمان یافته در این مراسم شرکت کنند تا حضور پررنگ‎تری را نسبت به سال‎های گذشته شاهد باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: با توجه به اینکه در بعضی از استان‎ها و از جمله استان گلستان برنامه 13 آبان خلاصه در جوانان می‎شد اما امسال همه اقشار باید پای کار بیایند چرا که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی متعلق به همه مردم است.

قندهاری در خصوص کمیته‎های برگزاری مراسم 13 آبان خاطر نشان کرد: هشت کمیته برای این مراسم در نظر گرفته شده که شامل کمیته اجرایی مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته شهرستان‎ها زیر نظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کمیته تبلیغات و اطلاع‎رسانی با مسئولیت صدا و سیما و عضویت شورای هماهنگی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته دانشجویی که دبیر آن سازمان بسیج دانشجویی با عضویت تشکل‎های دانشجویی، کمیته دانش‌آموزی با مسئولیت آموزش و پرورش و عضویت تشکل‌های دانش‌آموزی، کمیته روحانیت و کمیته مردمی با مسئولیت سپاه نینوا، تبلیغات، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهادهای نمایندگی در دانشگاه‎ها، کمیته پشتیبانی، نظرسنجی و ارزیابی با نظارت استانداری شکل خواهد گرفت.

وی به شکل‌گیری هر چه زودتر کمیته‎ها و اجرای اقدامات در سطح استان تاکید کرد و اظهار داشت: انتظاراتی که از کمیته‎ها داریم گزیده‎ای از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در پایان گفت: واقعا با شرایط جهانی و داخلی که به وجود آمده باید برای برگزاری یک مراسم باشکوه در گلستان از جمله مرکز استان جدی‎تر پای کار بیاییم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول