اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس

نخستین گردهمایی توسعه و آبادانی سمنان و مهدیشهر برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین گردهمایی «همگرایی، هم‏اندیشی، توسعه و آبادانی شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر» به همت نماینده مردم این دو شهرستان‏ در مجلس برگزار شد.

نخستین گردهمایی توسعه و آبادانی سمنان و مهدیشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، این گردهمایی ظهر امروز با حضور فرماندار شهرستان سمنان، نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، رئیس ستاد اقامه نماز استان سمنان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان، شمار زیادی از مردم، مسئولان، صاحب‏نظران و کارشناسان بخش‏های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد.

در این گردهمایی به معرفی «مجلس محلی» که به عنوان یکی از طرح‏های محوری نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی در دوره نهم خانه ملت مطرح است، پرداخته شد.

رئیس مجلس محلی سمنان و مهدیشهر در حاشیه این گردهمایی در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با تأییدات خدای متعال، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حساس‏ترین زمان‏ها و با مشارکت هوشمندانه ملت قهرمان ایران رقم خورد و بار دیگر امت حزب‏الله کشورمان اقتدار مثال‏زدنی ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

رمضان حیدریان ادامه داد: جا دارد به پاس این بصیرت و هوشمندی مردم عزت‏آفرین کشورمان خدای بزرگ را سپاس گفته و در مقابل عظمت او سر تعظیم فرود آوریم.

وی تصریح کرد: نظام مردم‏سالاری دینی که در سه دهه گذشته تجربه برگزاری انتخابات زیادی را داشته است، به خوبی دریافته که هرگاه ملت ایران با وحدت و همدلی برای رضای خدا پایداری کند، دست امداد غیبی خداوند در صحنه‏های مختلف همراه آنان خواهد بود.

رئیس مجلس محلی سمنان و مهدیشهر ادامه داد: اکنون که مجلس نهم به یمن حضور حماسی مردم، فعالیت خویش را با پیام حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب آغاز کرده است، مسئولان قوای سه‏گانه با حفظ استقلال و با نگاه حفظ منافع ملی و وحدت و همگرایی باید این فرصت مهم و سرنوشت‏ساز را غنیمت شمرده و با حضور گرم و پرشور خود در این میدان بزرگ کارآمدی نظام را محقق کنند و آن را به منصه ظهور برسانند.

حیدریان در بخش دیگری از این گفت‏وگو با برشمردن مهم‏ترین توصیه‏های مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایشان در بازه‏ای فرمودند که «تبعیت از قانون، پایبندی به اخلاق سیاسی، عدالت‏محوری، پرهیز از ثروت‏اندوزی و قدرت تقویت نظارت، اتحاد و همدلی، تدوین قوانین ماندگار و جامع و تأمین منافع ملی مهم‏ترین خواسته است» و امروز باید در این مسیر گام برداشت.

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در بخش دیگری از این توصیه‏ها، فرموده‏اند که «خودمان را باید در مقام عبودیت پروردگار و محضر خداوند و مسئول در مقابل تکالیف الهی احساس کنیم» و نمایندگان مجلس نهم نیز بدون شک امروز باید این راه را ادامه دهند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول