اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

ولایت محوری سرلوحه فعالیت خبرگزاری فارس است

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: خبرگزاری فارس همواره اصل ولایت محوری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و بر تبیین ارکان انقلاب اسلامی اصرار می‌ورزد.

ولایت محوری سرلوحه فعالیت خبرگزاری فارس است

عبدالله حاجی صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به هجمه‌های اخیر نسبت به خبرگزاری فارس اظهار داشت: اگر برخی دشمنان به خبرگزاری فارس حمله می‌کنند جای تعجب نیست اما گلایه ما از دوستان انقلاب است.

وی افزود: خبرگزاری فارس که ولایت محوری را سرلوحه و اصل در فعالیت‌های خود قرار داده است همواره به دنبال انتقال اخبار انقلاب اسلامی و تبیین ارکان انقلاب است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: این خبرگزاری با محرم دانستن امت اسلامی اصرار بر اطلاع‌رسانی تا جایی که مورد سوءاستفاده دشمنان قرار نگیرد دارد و معتقد است باید واقعیت‌ها را به امت اسلامی انتقال داد.

وی خطاب به کسانی که این رسانه را آماج حملات خود قرار داده‌اند، گفت: چرا جایی که خود در انجام برخی مأموریت‌ها مشکل دارید با فرافکنی و برخی اشتباهات دیگر دیگران را وارد این قضایا می‌کنید؟

حاجی‌صادقی عنوان کرد: فکر نمی‌کنید این اقدام در جایی که دیگران هستند و عده‌ای دشمن با عنوان خبرنگار حضور دارند، صحیح نیست و سبب تضعیف جبهه انقلاب می‌شود؟

وی از کسانی که خبرگزاری فارس را آماج حملات خود قرار داده‌اند خواست با تأمل و سعه صدر بیشتر و بالا بردن ظرفیت انتقادپذیری خود با این رسانه انقلابی برخورد کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ابراز داشت: آیا سزاوار نیست به جای فرافکنی انتقادپذیری داشته باشیم؟

وی اذعان کرد: نباید تصور کرد هر کس که خوبی ما را می‌گوید و بیشتر چاپلوسی می‌کند، دوست ماست؛ ادبیات دینی ما هم این را نمی‌گوید.

حاجی‌صادقی از خبرگزاری فارس به عنوان بهترین رسانه یاد و خاطر نشان کرد: یکی از شرایط اساسی خبرگزاری‌ها این است که به نقاط ضعف و قوت توجه کنند.

انتهای پیام//د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول