اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی استان زنجان خبر داد

حضور دو کشتی‌گیر زنجانی در مسابقات جام علی‌اوف روسیه

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی استان زنجان به حضور دو کشتی‌گیر زنجان در اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت: این دو کشتی‌گیر به همراه تیم ملی به مسابقات جام علی‌اوف داغستان روسیه اعزام می‌شوند.

حضور دو کشتی‌گیر زنجانی در مسابقات جام علی‌اوف روسیه

عباس محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان محمد نادری و میثم نصیری را دو کشتی‌گیر زنجانی حاضر در اردوی تیم ملی اعلام کرد و اظهار داشت: هر دو کشتی‌گیر در وزن 66 کیلو کشتی می‌گیرند.

وی زمان برگزاری جام علی‌اوف جمهوری داغستان روسیه را هشتم تا دهم آذر ماه عنوان و تصریح کرد: این پنجمین سفر برون مرزی کشتی‌گیران زنجانی حاضر در اردوی تیم ملی محسوب می‌شود.

دبیر هیئت کشتی استان زنجان در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد برنامه‌های هیئت کشتی استان زنجان از چند اعزام به مسابقات داخلی خبر داد و گفت:  تیم کشتی جوانان استان زنجان در مسابقات 18 جانبه البرز حضور می‌یابد.

وی به حضور تیم‌های صاحب نام کشتی در مسابقات البرز اشاره کرد و اظهار داشت: تیم‌هایی مانند مازندران، کرمانشاه، همدان، تهران، البرز، توابع تهران، خراسان‌رضوی و قم در مسابقات چند جانبه کشتی البرز حضور می‌یابند.

محمدی زمان برگزاری مسابقات چند جانبه کشتی جوانان  البرز را 27 و 28 مهر ماه اعلام کرد و افزود: نفرات نخست مسابقات انتخابی استان به نمایندگی از استان زنجان در این مسابقات حضور می‌یابند.

وی سیاوش غلامی در وزن 50، بهنام سلیمی در وزن 55، بهنام حقی‌راد در وزن 60، میثم اسفجلو در وزن 66، مسعود رستمی در وزن 74، محسن محمدی در وزن 84، بابک عباسی در وزن 96 و پوریا پورمرادخان در وزن 120 را اسامی کشتی‌گیران زنجانی اعلام کرد که در مسابقات 18 جانبه البرز شرکت می‌کنند.

دبیر هیئت کشتی استان زنجان به برگزاری مسابقات چند جانبه کشتی در شهر ملایر از توابع استان همدان اشاره کرد و گفت: از تیم کشتی زنجان هم برای شرکت در این مسابقات دعوت شده است.

وی زمان برگزاری مسابقات چند جانبه همدان را چهارم و پنجم آبان ماه اعلام کرد و اظهار داشت: این مسابقات با حضور تیم‌های صاحب نام کشتی کشور برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه مسابقات چند جانبه کشتی همدان با حضور تیم‌های خوبی برگزار می‌شود، افزود: نفرات نخست یا دوم مسابقات انتخابی استان به نمایندگی از زنجان در این مسابقات حضور می‌یابند.

دبیر هیئت کشتی استان زنجان مهران رضازاده در وزن 55، مهدی قربان‌زاده در وزن 60، میثم نصیری در وزن 66، مهدی عباسی در وزن 74، جواد حسینی در وزن 84، وحید درامی مقدم در وزن 96 و مهرداد اژگان در وزن 120 را اسامی کشتی‌گیرانی اعلام کرد که در مسابقات چند جانبه همدان شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول