اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی کارگران استان اصفهان:

اعضای تیم‌ کشتی آزاد آلاس اصفهان مشخص شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی کارگران استان اصفهان گفت: اعضای تیم کشتی آزاد آلاس اصفهان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور مشخص شدند.

اعضای تیم‌ کشتی آزاد آلاس اصفهان مشخص شدند

رسول احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشتی آزاد کارگران کشور طی روزهای 15 تا 18 مهرماه در سالن شهید معتمدی تهران برگزار می‌شود و تیم کشتی منتخب استان اصفهان با نام صنایع شیر پاستوریزه آلاس در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال در رقابت‌های انتخابی این مسابقات 72 کشتی‌گیر در قالب 9 تیم با هم به رقابت پرداختند، افزود: نفرات برتر این مسابقات در اوزان مختلف به اردوی تیم منتخب استان دعوت شدند و مربیان این تیم در نهایت نفرات نهایی را برای حضور در مسابقات کشتی قهرمانی کارگران کشور انتخاب کردند.

رئیس هیئت کشتی کارگران استان اصفهان تاکید کرد: مسعود زمانی در وزن 55 کیلوگرم، وحید غفاری در وزن 60 کیلوگرم، مسعود قصری در وزن 66 کیلوگرم، مجید سلطانی در وزن 74 کیلوگرم، جواد صفایی در وزن 84 کیلوگرم، محسن طالبی در وزن 96 کیلوگرم و پیمان پور‌عابدین در وزن 120 کیلوگرم نفرات تیم اصفهان را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: کار هدایت تیم اصفهان را در مسابقات کشتی آزاد کارگران کشور رحمت فاطمی و عباس گودرزی بر عهده دارند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول