اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران:

5 کشتی‌گیر مازندرانی در جام روسیه روی تشک می‌روند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کشتی مازندران با اعلام اینکه اولویت نخست کشتی‌گیران مازندرانی با تیم‌های بومی است، گفت: پنج کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی در قالب تیم ملی در رقابت‌های بین‌المللی جام علی علی‌یف روسیه روی تشک می‌روند.

5 کشتی‌گیر مازندرانی در جام روسیه روی تشک می‌روند

سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این تورنمنت مهم کشورهای خوب صاحب کشتی حضور می‌یابند و تیم ملی ایران نیز با ترکیب جوانان در این دوره حاضر می‌شود.

وی تصریح کرد: بهنام احسان‌پور و آرش دنگسرکی در وزن 60 کیلوگرم، ایمان محمدیان در 74 کیلوگرم، عباس طحان و حامد طالبی زرین کمر در 96 کیلوگرم به عنوان پنج کشتی‌گیر مازندرانی در این مسابقات هستند.

قادری گفت: در این اردو که 14 کشتی‌گیر حضور دارند، قرار است از سوی علیرضا رضایی سرمربی تیم ملی یکی از مربیان سازنده مازندرانی در کادر فنی تیم اضافه شود.

این مسئول افزود: مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام علی‌یف روسیه روزهای هشتم تا دهم آذر در شهر ماخاچکالای با حضور کشورهای مختلف برگزار شود.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران درباره حضور تیم‌های مازندرانی در لیگ بیان داشت: تیم‌هایی که از این استان قصد شرکت در فصل جدید مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور را دارند، باید تا 20 مهر ماه نسبت به جذب کشتی‌گیران و قرارداد با آنها اقدام کنند.

وی گفت: هیئت کشتی مازندران با هدف حفظ منافع تیم‌ها به تمام کشتی‌گیران بومی اعلام کرده که اولویت نخست آنان در انتخاب تیم‌ها باید با تیم‌های مازندران باشد.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: با توجه به فرصت اعلام شده فدراسیون به تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ برتر به احتمال فراوان فصل جدید این مسابقات اواسط آبان برگزار خواهد شد.

قادری یادآور شد: کشتی‌گیران بومی مازندرانی در صورت عدم توافق با باشگاه‌های این استان می‌توانند با دریافت رضایت‌نامه با باشگاه‌های دیگری قرارداد امضا کنند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: تاکنون پنج تیم مازندرانی پرسپولیس جویبار، گاز مازندران، صدرای زیرآب، سایپا شمال تنکابن و صدرای داماش بابل برای شرکت در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در فصل جدید اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول