اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران خبر داد

حضور احتمالی 5 تیم مازندرانی در لیگ برتر کشتی آزاد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی مازندران از حضور احتمالی پنج تیم در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور از مازندران خبر داد.

حضور احتمالی 5 تیم مازندرانی در لیگ برتر کشتی آزاد

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مازندران در ادوار گذشته لیگ بیشترین نماینده را داشته و  لیگ کشتی ایران بدون حضور تیم‌های مازندرانی معنا ندارد.

وی همچنین از کسب مدال طلای کشتی‌گیر فرنگی کار مازندرانی در رقابت‌های سنگین وزن دانشجویان قهرمانی جهان در فنلاند خبر داد.

نوری‌زاده یادآور شد: این مسابقات که میزبانی فنلاند در شهر کورتین برگزار شد، بیشتر کشورهای صاحب کشتی دنیا حضور داشتند.

این مسئول گفت: در این رقابت‌ها مازندران سه کشتی‌گیر فرنگی کار داشت که تنها یک کشتی‌گیر سنگین وزن موفق به کسب مدال شد.

دبیر هیئت کشتی مازندران افزود: بشیر باباجان‌زاده در وزن 120 کیلوگرم با شکست تمامی حریفان خود در فینال هم در دو تایم کشتی‌گیر اهل کشور روسیه را شکست داد و با افتخار مدال طلا را بدست آورد.

نوری‌زاده تصریح کرد: باباجان زاده در فینال این وزن علیخان آیوبرف روسیه را برد و بالاتر از دیگر کشتی گیر مدال طلا را تصاحب کرد.

وی گفت: در این رقابت‌ها محسن حاجی‌پور در وزن 55 کیلوگرم و محمدرضا اکبری در 96 کیلوگرم به عنوان دو کشتی‌گیر دیگر مازندرانی با شکست مقابل حریفان از کسب مدال بازماندند.

دبیر هیئت کشتی مازندران اذعان داشت: در نتایج تیمی نیز تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان ایران پس از تیم‌های روسیه 50 امتیازی و ترکیه 46 امتیازی با 44 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

نوری‌زاده در ادامه از حضور احتمالی پنج تیم در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور از مازندران خبر داد و اظهار داشت: مازندران مهد و پایتخت کشتی ایران است که باید فدراسیون تعامل و همکاری خوبی با هیئت کشتی مازندران داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون تیم‌های پرسپولیس جویبار، گاز مازندران، صدرای زیراب، سایپا شمال تنکابن و داماش بابل به عنوان نماینده‌های مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول