اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

کشتی گیله‌مردی توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان گیلان توسعه کشتی گیله‌مردی، لافندبازی و ورزش همگانی را از اهداف این اداره کل در استان عنوان کرد.

کشتی گیله‌مردی توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: همزمان باید به بعد جسمانی و روحانی ورزش اهمیت داده شود.

وی زندگی ماشینی را سبب کم تحرکی در جامعه عنوان کرد و افزود: توسعه ورزش قهرمانی، بومی و محلی از اهداف اداره کل ورزش و جوانان در گیلان است.

بابایی توسعه ورزش‌های همگانی را یکی از اهداف اداره کل ورزش و جوانان در گیلان خواند و تصریح کرد: کشتی گیله‌مردی و لافندبازی باید در استان توسعه یابد.

این مسئول با بیان اینکه جلب مشارکت بخش خصوصی و نهادهای فعال در ورزش در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان گیلان قرار دارد، خاطرنشان کرد: سال گذشته ورزشکاران گیلانی تعداد یک‌هزار و 200 مدال رنگارنگ بین‌المللی و کشوری کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تعداد ورزشکاران سازمان یافته این استان را 120 هزار نفر اعلام کرد و گفت: سرانه فضای ورزشی گیلان 58 سانتی‌متر بوده و با افتتاح سالن‌های ورزشی جدید در هفته دولت این سرانه 4 سانتی‌متر ارتقا پیدا کرده است.

وی از برگزاری جشن ازدواج 123 زوج جوان در هفته ورزش در گیلان خبر داد و بیان کرد: احیای مرکز ورزش قهرمانی و همگانی در 6 ماه نخست سال جاری در استان انجام شده است.

بابایی به بحث ازدواج جوانان در 26 مهر جاری اشاره کرد و یادآور شد: ورزش همگانی هفته آینده در آستارا برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بیش از 200 برنامه در هفته ورزش در این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول