اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات هیئت کشتی

رئیس هیئت کشتی نهاوند برکنار شد

خبرگزاری فارس: در آستانه برگزاری انتخابات هیئت کشتی، رئیس هیئت کشتی نهاوند از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند برکنار شد.

رئیس هیئت کشتی نهاوند برکنار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کشتی نهاوند هم با الگوبرداری از دیگر نهادها و سازمان‌های اداری نهاوند که با عدم ثبات مدیریت در شهرستان اسباب رکود و عقب ماندگی را برای نهاوند با قدم تاریخ رقم زده است، هرچند وقت یکبار شاهد تغییرات مدیریتی است که متاسفانه به اعتقاد برخی از اهالی فن، این عزل و نصب‌ها غیر کارشناسی بوده و سبب می‌شود که کشتی نهاوند این چنین که امروز شاهدیم حال و روز خوبی نداشته باشد.

امروز کشتی نهاوند از درد بی‌تدبیری و تسویه حساب برخی بزرگان خود با یکدیگر می‌نالد، بزرگانی که به جای ساماندهی و تلطیف فضا تنها به تخریب یکدیگر می‌پردازند.

امروز از کشتی نهاوند که روزگاری قطبی برای کشتی کشور به شمار می‌رفت تنها نامی باقی مانده است، نامی که امروز عاشقان و دلسوزانش در حسرت روزهای اوجش فقط برایش زانوی غم بغل می‌گیرند.

کشتی نهاوند پس از حضور ضعیف غیر بومیان در لیگ دسته یک و وجود برخی اختلافات بدنه خویش شاهد برکناری رئیس هیئت بود. روز گذشته در پی نامه‌ای از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند مهرداد سعدی‌نژاد قهرمان کشتی جهان و دارای مدرک فوق لیسانس مدیریتی که تقریبا 20 ماه عهده‌دار مسئولیت بود به دلایلی نامعلوم از ریاست هیئت کشتی برکنار شد.

این برکناری و تغییر و تحولات آن قدری برای کشتی نهاوند عجیب نیست و عدم ثبات مدیریت در این حوزه به امری عادی تبدیل شده اما نکته حائز اهمیت این است که این برکناری در آستانه انتخابات هیئت کشتی استان چه پیامد‌هایی را می‌تواند داشته باشد و این گمانه‌زنی را به وجود می‌آورد که با توجه به اختلافات رئیس هیئت کشتی با رئیس تربیت بدنی نهاوند و عدم پذیرش سعدی‌نژاد برای حمایت از کاندیدای اداره کل تربیت بدنی این اقدام صورت گرفته است.

سعدی‌نژاد در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند گفت: علت این برکناری را نمی‌دانم اما کارنامه و سوابق کاری و علمی من برای همه واضح است.

وی افزود: علاوه بر اینکه از هیئت کنار زده شده‌ام 9 ماه است که حقوق اداری من هم قطع شده است.

سعدی‌نژاد تصریح کرد: با افرادی چون من که عاشقانه برای کشتی گام برمی‌دارند نباید اینگونه رفتار شود چون کسانی چون من جزئی از سند ماندگار این ورزش هستیم.

رئیس سابق هیئت کشتی نهاوند در پایان حاضر به ادامه توضیحات بیشتر در این خصوص نشد و قول داد که برخی از واقعیات را در زمان دیگر شفاف‌سازی کند. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول