اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرایی سپاه قدس گیلان:

هدف دشمن تغییر در رفتار مسئولان است

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی سپاه قدس گیلان گفت: دشمن به دنبال تغییر در رفتار مسئولان جمهوری اسلامی است.

هدف دشمن تغییر در رفتار مسئولان است

عباس بایرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت تمرکز راهبرد آمریکا و صهیونیسم را به طرف ایجاد تغییر در رفتار و مواضع مسئولان کشور دانست و اظهار کرد: دشمن در سه گام به دنبال تغییر در رفتار مسئولان جمهوری اسلامی است.

مسئول اجرایی سپاه قدس گیلان، یکی از گام‌های دشمن را تلاش برای افزایش فشارهای سیاسی و اقتصادی مانند تحریم نفت و تحریم بانک مرکزی ایران نامید و گفت: تغییر توازن راهبردی در منطقه یکی دیگر از راه‌های فشار به ایران توسط دشمنان است.

وی با بیان اینکه بی‌ثبات‌سازی محیط داخلی ایران یکی دیگر از روش‌های اعمال فشار به نظام اسلامی است، افزود: هر چه به زمان انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نزدیک‌تر می‌شویم فشارهای دشمن بیشتر می‌شود.

بایرامی با اشاره به اینکه برخی از دوستان و خودی‌ها با رفتار و سخنان خود نادانسته آب در آسیاب دشمن می‌ریزند، تصریح کرد: افزایش بی‌ثباتی در ایران مساوی با افزایش مدیریت آمریکا در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است و ایجاد التهاب در کشور موجب به تأخیر افتادن پایان عمر آمریکا در منطقه و افزایش عمر رژیم صهیونیستی می‌شود.

وی از شخصیت‌های تأثیرگذار کشور خواست تا به انسجام داخلی توجه بیشتری داشته باشند و گفت: دشمن درباره مسایل داخلی روی موضوع حقوق بشر تمرکز کرده و به دنبال انزوای ایران است.

این مسئول، با تصریح بر اینکه دشمنان با افزایش تحریم‌ها به دنبال ایجاد شعب ابی‌طالب در ایران هستند، خاطرنشان کرد: ما اکنون در شرایط بدر و خندق هستیم.

مسئول اجرایی سپاه قدس گیلان، ایجاد یک محور متشکل از ترکیه، قطر و عربستان در برابر محور انقلابی منطقه به محوریت ایران و سرمایه‌گذاری روی فرقه‌های اسلامی و ایجاد برخورد بین شیعیان را از اهداف دشمن نامید.

وی با اذعان به اینکه بخشی از مسایل سوریه مربوط به اختلافات مذهبی است، گفت: ایجاد بی‌ثباتی در منطقه خاورمیانه و تضعیف مقاومت و همچنین عادی‌سازی ارتباط اعراب با صهیونیسم از جمله اهداف دشمن است.

بایرامی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که خبر از فتنه بزرگ‌تری دادند، متذکر شد: ترکیبی از فتنه قدیم مانند جریان دوم خرداد و فتنه 88 و نیز فتنه جدید به نام جریان انحرافی در حال شکل گرفتن است که باید به ریشه‌های فکری این افراد توجه کرد.

وی با بیان اینکه جریان انحرافی در انتخابات دوره دهم مجلس به دنبال تسخیر مجلس بود، افزود: با هوشمندی نظام از ورود این افراد به مجلس شورای اسلامی جلوگیری شد.

مسئول اجرایی سپاه قدس گیلان، با تصریح بر اینکه با وجود تمام تحریم‌های موجود، ملت ایران از این فشارها با موفقیت عبور می‌کند، اذعان کرد: در دوران جنگ تحمیلی کشور را حفظ کردیم و در برابر ابرقدرت‌ها مقتدرانه ایستادیم و ‌اکنون نیز از این شرایط عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران در بسیاری از زمینه‌های علمی و صنعتی جزو کشورهای موفق دنیا است، خاطرنشان کرد: باید فضای جامعه را نسبت به حقایق و پیشرفت‌های کشور روشن کرد.

بایرامی، ایجاد موج آگاه‌سازی و روشنگری را وظیفه دانشجویان ولایی در شرایط کنونی دانست و افزود: در شرایط کنونی باید با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در محیط دانشگاه‌ها به موضوعات روز به ویژه مسایل اقتصادی پرداخته شود.

وی، با تاکید بر ضرورت افزایش بصیرت در بین دانشجویان، تصریح کرد: دشمن‌شناسی، داشتن مبانی محکم معرفتی طبق نگاه به اندیشه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و تبعیت محض از ولایت فقیه وظیفه هر دانشجوی ولایی است.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول