اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بویین زهرا:

دشمنی استکبار اراده ملت را در مسیر انقلاب مضاعف‌ می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین زهرا گفت: دشمنی‌های غرب و استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران، اراده ملت را برای دستیابی به آرمان‌های انقلاب مضاعف‌ می‌کند.

دشمنی استکبار اراده ملت را در مسیر انقلاب مضاعف‌ می‌کند

حسین رجبی در حاشیه رزمایش 15 هزار نفری بسیجیان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه بسیج تاکنون از تمام عرصه‌ها با موفقیت عمل کرده است، اظهار کرد: اقتدار نظام اسلامی امروز موجب این شده که حکومت‌های دیکتاتور و مستبد عالم شکست خورده و از صحنه دشمنی با ملت ایران خارج شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: حرکت عظیم ملت ایران تا دست‌یابی به اوج قله‌های سعادت و پیشرفت با قدرت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تحریم و توطئه هیچگاه نتوانسته خللی در روند اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی ایجاد کند، تصریح کرد: امروز نیز دشمنان درصدد این هستند تا با به‌کارگیری انواع فشار‌های خویش زمینه را برای فروپاشی ایران اسلامی مهیا کنند، اما قطعا حضور و مشارکت گسترده ملت هیچگاه چنین اجازه‌ای را به هیچ حکومت و دولت مستبد و طاغوتی نداده و با اراده قوی به پیش حرکت می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: اهداف آرمانی انقلاب اسلامی امروز به طور کامل در کشور جریان داشته و آحاد مردم و جوانان در مسیر دستیابی به اوج این اهداف در تلاش بوده و فعالیت می‌‌کنند.

رجبی با اشاره به لزوم تحقق تولید ملی در سال جاری بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره با رهنمون‌های مدبرانه، حکیمانه و دلسوزانه خویش راهگشای کشور در برابر مشکلات و موانع بوده و در عرصه‌ها و دوران‌ مختلف نیز مسئولان و مردم را به اتحاد و همچنین کار و همت مضاعف سفارش می‌کنند.

وی اضافه کرد: اعتماد و پشتیبانی مردم تا به امروز رمز پایداری انقلاب اسلامی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه کارگزاران و دست‌اندرکاران دلسوز نظام اسلامی به دنبال آبادانی و عمران کشور هستند، تصریح کرد: وظیفه مردم نیز اعتماد و کمک به مسئولان برای انجام کارهاست.

رجبی بیان کرد: نهضت سازندگی و عمران در استان‌ها و شهر‌های کشور در چند سال اخیر جهش بسیار گسترده‌ای یافته است.

وی خاطرنشان کرد: عزم راسخ و اراده قوی برای ادامه مسیر تلاش و آبادگری همچنان لازم و ضروری است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول