اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام تاکید کرد:

پاسخ دندان‌شکن به دشمن با استقبال با شکوه از رهبری

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایلام گفت: استقبال حماسی مردم خراسان شمالی از مقام معظم رهبری پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان بود.

پاسخ دندان‌شکن به دشمن با استقبال با شکوه از رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: این استقبال باشکوه از مقام معظم رهبری پاسخ دندانشکنی به دشمنان بود که اعلام کرده بودند مردم ایران به نظام اسلامی بدبین شده‌اند.

وی ادامه داد: مردم بار دیگر عالی‌ترین و زیباترین جلوه‌های عشق و پیوند عمیق بین مردم و مقام ولایت به نمایش گذاشتند و تبلیغات مسموم و مغرضانه دشمنان را خنثی کردند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: ملت ایران اسلامی با وجود مشکلات و چالش‌های اقتصادی و تحریم‌های گسترده نظام سلطه هرگز از انقلاب و نظام اسلامی و آرمان‌های شهیدان و امام شهیدان که امروز در رهبر حکیم و فرزانه انقلاب تبلور یافته است رویگردان نیستند بلکه تا پای جان از آن حفاظت و پاسداری می‌کنند.

لطفی تصریح کرد: مسئولان باید قدرشناس این مردم باشند و به مطالبات به حق آنها کوشا باشند و با تدبیر مشکلات مردم را مرتفع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به هجمه‌های اخیر نظام سلطه به پیامبر اعظم اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین هدف نظام سلطه در هجمه به مقدسات و ارزش‌های متعالی دین مقدس اسلام به ویژه ساحت قدسی پیامبر اعظم (ص) تقدس‌زدایی تدریجی و عادی‌سازی اهانت و تمسخر به مقدسات مورد احترام یک میلیارد و 700 میلیون مسلمان در جهان است.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد با این اقدام خود میزان واکنش مسلمانان به چنین رفتارها را کاهش دهد. هدف مهم دیگر آمریکا و صهیونیست‌ها در تخریب چهره نورانی رسول اعظم ‌(ص) و ارزش‌های دینی و اسلامی، ترس و وحشت آنها از گسترش روزافزون دین مقدس اسلام در میان مردم کشورهای غربی است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در این راستا سردمداران صهیونیستی کشورهای عربی که عمدتا جیره‌خوار رژیم صهیونیستی و آژانس‌ بین‌المللی یهود هستند برای مقابله با پدیده اسلام‌گرایی با معرفی چهره‌های خشن و آدم‌کش و متحجر غیرعقلانی و واپسگرا از اسلام و مسلمانان با پشتیبانی و حمایت از گروه‌های سلفی و وهابی و معرفی اسلام در رفتار غیر اسلامی این گروه‌های وابسته به استکبار جهانی اقدام به تخریب شخصیت‌ نورانی پیامبر بزرگوار اسلام می‌کنند.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت‌های هفته پیش رو اشاره کرد و گفت: روز پیوند اولیا و مربیان و روز جهانی استاندارد از مهم‌ترین مناسبت‌های هفته پیش رو است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش مهم‌ترین کار در یک کشور است، متولیان این امر می‌توانند جامعه به ویژه خانواده‌ها را هم تحت تأثیر فعالیت‌های خود قرار دهند.

 انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول