اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه مقاومت ولی‌عصر (عج) لنده:

مأموریت گردان بیت‌المقدس واکنش سریع به تهدیدات دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) لنده گفت: ماموریت اصلی گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس جلوگیری و مقابله با تهدیدات سخت، نیمه سخت و نظامی دشمنان است.

مأموریت گردان بیت‌المقدس واکنش سریع به تهدیدات دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سرگرد پاسدار روح الله ویسی عصر امروز در حاشیه برگزاری رزمایش گردان بیت‌المقدس سپاه لنده با اشاره به ویژگی‌های اعضای گردان بیت‌المقدس گفت: نیروهای بسیجی عضو دسته‌های واکنش سریع افرادی با توانایی جسمی و حرکتی بالا بوده که با حفظ آمادگی جسمانی و روحی به مقابله با تهدیدات دشمن می‌پردازند.

وی افزود: حوزه مقامت بسیج با تشکیل دسته‌های واکنش سریع در پایگاه‌های مقاومت آمادگی لازم نیروهای بسیجی را جهت مأموریت‌های خاص و محوله حفظ می‌کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) لنده گفت: دفاع از کوی و برزن و مقابله با تهدیدات دفاعی و امنیتی مهمترین مأموریت گردان‌های بیت‌المقدس بوده که با اجرای رزمایش‌ها و فراخوانی‌های مختلف در سطح نواحی انجام می‌پذیرد.

ویسی تصریح کرد: مأموریت اصلی بسیج تنها در حیطه نظامی خلاصه نمی‌شود بلکه آمادگی مقابله با انواع تهدیدات زیستی و محیطی نیز جزیی از مأموریت‌های بسیج است که گردان‌های بیت‌المقدس در جهت انجام این مأموریت در کنار مأموریت‌های رزمی و دفاعی در حال شکل‌گیری بوده و شاهد تمرین دفاع از کوی و برزن و رزم شبانه آن بوده‌ایم.

وی ولایت‌مداری و بصیرت را از مهم‌ترین شاخص‌های بسیجیان دانست و افزود: بسیجیان همواره برای دفاع از کیان اسلامی پیشتاز بوده‌اند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) سپاه لنده تصریح کرد: بسیجیان وفادارترین قشر به آرمان‌ها و اهداف امام راحل، شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و این مهم را با اهدا خالصانه خون پاک خویش در دوران دفاع مقدس به جهانیان ثابت کرده‌اند.

وی  اضافه کرد: بسیج همیشه از آغاز تأسیس تاکنون بر مسیر ولایت فقیه و صیانت از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) حرکت کرده و با حضور آگاهانه خود توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

سرگرد ویسی گفت: تهدیدها، تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی نشانه زبونی و تزلزل استکبار جهانی در برابر اقتدار جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول