اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم:

15 مسجد در طرح‌های مسکن مهر قم ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: تاکنون هفت مسجد در طرح‌های مسکن مهر قم ساخته شده و برنامه‌ریزی برای رساندن این تعداد به 15 باب وجود دارد.

15 مسجد در طرح‌های مسکن مهر قم ساخته می‌شود

محمدرضا قلندر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به جذب منابع برای پروژه‌های عمرانی شهری قم در دوره جدید وزارت راه و شهرسازی ابراز کرد: وزیر راه و شهرسازی در طول سال، دو یا سه سفر به استان قم داشته که این سفرها علاوه بر تقویت روحیه خادمان این بخش در قم، نظارت عالی بر پروژه‌های در دست اقدام را نیز محقق ساخته‌ است.

وی افزود: ارزیابی‌های عملیاتی و میدانی و تطابق آن با اقدامات نرم‌افزاری در مرکز از دیگر دستاوردهای این سفرها محسوب می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه این ارزیابی‌ها مطابقت آمارها را با واقعیت نشان داده است، گفت: وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه از پیشرفت مسکن مهر در قم اظهار خوشحالی و تعجب کرده‌اند زیرا در واقع می‌توان گفت شهری جدید در یکی از مناطق قم ساخته شده است.

وی ادامه داد: کیفیت و سرعت کار در طرح‌های مسکن مهر استان قم در حد مطلوبی بوده و دقتی که در ساخت و سازها صورت گرفته نشان‌دهنده اهمیت بالای این پروژه‌ها در سطح استان است.

قلندر با اشاره به عنایت ویژه دولت و وزارت راه و شهرسازی به استان قم ابراز کرد: در طول سفرهای انجام شده اعتبارات خوبی به بخش راه و مسکن قم اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: در رابطه با تأسیسات روبنایی نیز تمام طرح‌ها از محل کمک‌های وزارت راه و شهرسازی به سرانجام رسیده‌اند به طوری که تاکنون احداث هفت مسجد به اتمام رسیده و برنامه‌ریزی برای ساخت 8 مسجد دیگر نیز صورت گرفته است که در مجموع شاهد احداث 15 مسجد در طرح‌های مسکن مهر قم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اداره ‌کل راه و شهرسازی استان قم زمین مورد نیاز برای احداث 22 مدرسه را به صورت رایگان در اختیار آموزش و پرورش استان قرار داده است گفت: در این میان 10 باب مدرسه با استفاده از اعتبارات استانی در حال تکمیل شدن هستند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول