اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جم خبر داد

اجرای طرح حمایت از مسجد محوری در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی جم گفت: به منظور تمرکز بخشی به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی، مسجد امیرالمؤمنین(ع) جم به عنوان مسجد محوری انتخاب و قرارداد اجرای طرح‌های فرهنگی با هیئت امنای این مسجد بسته شد.

اجرای طرح حمایت از مسجد محوری در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام سید حسین سادات در نشست مسئولان جم اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با ترفندهای گوناگون برای زیر سئوال بردن ارزش‌های والای اسلامی تلاش می‌کنند و باید با برنامه‌ریزی درست و اصولی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وی افزود: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی و جذب جوانان به این مراکز باید در دستور کار مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از تجهیز کتابخانه‌ها و کانون‌های مساجد شهرستان جم خبر داد و خاطر نشان کرد: برای گسترش فرهنگ دینی در سطح جامعه باید همه مسئولان کمک کنند و امکانات و تمهیدات لازم اندیشیده شود و از مردم و خانواده‌ها انتظار داریم اهتمام بیشتری در این امر داشته باشند.

سادات تصریح کرد: امام جمعه جم و فرماندار این شهرستان تلاش بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند و فضای بسیار خوبی در شهرستان حاکم است که البته باید تلاش بیشتری برای حفظ این فضا داشته باشیم.

وی اضافه کرد: تجهیز کتابخانه‌های مساجد و تقویت کانون‌های فرهنگی مساجد در دستور کار این اداره قرار دارد و امیدوار هستیم با همکاری مسئولان در این مسیر موفق شویم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم اذعان داشت: به منظور افزایش توان علمی و فرهنگی مساجد و بهبود وضعیت فرهنگی روستاها 2 هزار عنوان کتاب دینی و مذهبی بین کتابخانه‌های مساجد توزیع شده است.

سادات گفت: اکثر مساجد شهرستان جم مجهز به کتابخانه هستند که در برخی مساجد مانند مسجد امیرالمؤمنین (ع) تشان، بیش از 6 هزار جلد کتاب موجود است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از طرح حمایت از مسجد محوری این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: به منظور تمرکزبخشی به اجرای برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی، مسجد امیرالمؤمنین(ع) جم به عنوان مسجد محوری انتخاب و قرارداد اجرای طرح‌های فرهنگی با هیئت امنای این مسجد بسته شد.

سادات اضافه کرد: با صرف هزینه‌هایی در این راستا، اقداماتی از قبیل تبلیغات، پذیرایی و دعوت از مداح و سخنران در مناسبت‌های دینی نیمه اول در این طرح برگزار شده است.

وی بیان کرد: از تمام امکانات و توانمندی موجود برای رشد و ارتقای فعالیت‌های دینی و مذهبی در شهرستان استفاده می‌کنیم و فرصت‌ها را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول