اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری شهرداری

نیکوکار بهبهانی در مسجدسلیمان کتابخانه می‌سازد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجدسلیمان گفت: یک فرد نیکوکار بهبهانی اهدای 800 میلیون ریال برای ساخت کتابخانه در مسجدسلیمان را متعهد شده است.

نیکوکار بهبهانی در مسجدسلیمان کتابخانه می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه‌های خوزستان، منیژه جلالی در این باره اظهار داشت: قرار است شهرداری مسجدسلیمان زمین این کتابخانه را در اختیار این فرد خیر قرار دهد.

وی با اشاره به کمبود 343 مترمربع فضای کتابخانه‌ای در مسجدسلیمان افزود: با راه‌اندازی کتابخانه گنجینه در بخش گلگیر این مقدار نیز تا پایان سال جبران خواهد شد.

جلالی تأکید کرد: نیاز است در مناطقی که مردم به کتابخانه دسترسی ندارند به منظور دسترسی آسان مردم به کتاب، شهرداری همکاری لازم را در اهدای زمین با این اداره به عمل آورد.

به گفته این مقام مسئول، برای ساخت کتابخانه‌ای یک فرد خیر پرداخت 800 میلیون ریال را متعهد و مقرر شده است شهرداری زمینی به مساحت 500 متر مربع برای همین منظور در اختیار اداره کتابخانه‌ها قرار دهد و در صورت تکمیل نشدن پروژه، اداره کتابخانه‌ها از اعتبارات خود مابقی آن را تأمین کند.

جلالی در ادامه در خصوص کمبود کتاب گفت: در حال حاضر خرید کتاب توسط نهاد کشور انجام می‌شود و ما قدرت خرید نداریم اما با مکاتبه با اداره کل، زمینه خرید تعدادی کتاب که کمبود داریم مهیا شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مسجدسلیمان با اشاره به کمبود تعداد عضو نیز اظهار داشت: تا پایان سال با خارج شدن تعدادی از اعضا باید حدود 5 هزار نفر عضوگیری داشته باشیم که بتوانیم کمبودمان را جبران کنیم که این مورد نیز با همت آموزش و پرورش حل خواهد شد.

به گفته وی، آموزش و پرورش متعهد شده بخشنامه‌ای برای مدارس ارسال کند تا معلمان پرورشی نسبت به همکاری در خصوص عضوگیری با کتابخانه‌ها اقدام کنند علاوه بر این، اداره کتابخانه‌ها و آموزش و پرورش از معلمانی که عضو بیشتری را معرفی کنند قدردانی خواهد کرد.

جلالی خاطرنشان کرد: مقرر شده است حق عضویت برای دانش‌آموزان معرفی شده از سوی مدارس به صورت نیم‌بها محاسبه شود.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول