اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان نمایش فریاد در خیال:

تولید آثار نمایشی در هرمزگان روندی رو به رشد دارد

خبرگزاری فارس: کارگردان نمایش «فریادی در خیال» از شهرستان میناب روند تولید آثار نمایشی در هرمزگان را رو به رشد ارزیابی کرد.

تولید آثار نمایشی در هرمزگان روندی رو به رشد دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رحیمی در حاشیه برگزاری این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایش «فریادی در خیال» داستان عده‌ای سودجو است که سعی دارند بر اساس قصه‌های قدیمی و کهن شهرستان میناب گنجینه‌های منطقه را به یغما ببرند اما شخصیت‌های قدیمی قصه‌ها به رویای دختری می‌آیند و با تلاش او از دزدیده شدن گنجینه‌ها جلوگیری می‌شود.

وی افزود: گروه «انگاره» میناب برای تولید این نمایش نزدیک به سه ماه تلاش و تمرین داشته است و در این اثر که به نویسندگی جعفر مؤیدی است، شیوا قاسمی، عمار رحیمی، فروزان گلزاری، خالد رحیمی، جاوید سفالگر، علی رحیمی و جمعی از هنرمندان جوان مینابی نقش‌آفرینی می‌کنند.

کارگردان نمایش «فریادی در خیال» در مورد کیفیت آثار جشنواره بیست و چهارم بیان داشت: کیفیت آثار نمایشی استان طی چند سال اخیر رشد مناسبی به لحاظ کیفی و کمی داشته است و امسال نیز آثار جشنواره از سال قبل در سطح مطلوب‌تری است.

رحیمی برگزاری جشنواره تئاتر در شهرستان‌ها را ضروری دانست و یادآور شد: اما برای برگزاری چنین جشنواره‌هایی با سطح مطلوب باید شرایط استاندارد و عالی برای اجرای کارها فراهم باشد.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان که هم‌اکنون در شهرستان بستک در حال برگزاری است با صدور بیانیه و آرای داوران 21 مهرماه به کار خود پایان خواهد داد و گروه‌های منتخب برای شرکت در جشنواره منطقه‌ای مشخص خواهند شد.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول