اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد

نارضایتی مردم و تاکسی‌رانان از نرخ کرایه تاکسی‌های اصفهان

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر مردم از مردم از بالا بودن و تاکسی‌رانان از پایین بودن نرخ کرایه تاکسی‌ها در اصفهان ناراضی هستند.

نارضایتی مردم و تاکسی‌رانان از نرخ کرایه تاکسی‌های اصفهان

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به افزایش کرایه تاکسی‌های اصفهان از نیمه دوم سال گذشته اظهار کرد: هرگونه افزایش قیمتی در زمینه نرخ کرایه تاکسی‌ها بدون وجود مصوبه شورای شهر تخلف و غیر‌قانونی است.

وی با تاکید بر اینکه هر گونه افزایشی برای کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها باید از مصوبه قانونی شورای شهر برخوردار باشد، اضافه کرد: در سال جاری نیز لایحه افزایش کرایه تاکسی‌ها یک مرتبه از سوی شورای عالی تاکسی‌رانی به شورای شهر ارائه شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این لایحه به دلیل نبود امضای رئیس شورای عالی تاکسی‌رانی برگشت داده شده است، تصریح کرد: مقرر شد که تمام اقدامات مورد نیاز برای تنظیم این لایحه صورت بگیرد و سپس به صورت مجدد به شورای شهر ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه اما هنوز این لایحه به شورای شهر ارسال نشده است، ادامه داد: شورایی‌ها پس از دریافت این لایحه موظف به بررسی تمام جوانب آن هستند و سپس نسبت به افزایش یا ثابت ماندن کرایه تاکسی‌های اصفهان اقدام می‌کنند.

قربانی تاکید کرد: هنوز زمان بسیاری از افزایش کرایه تاکسی‌ها در سال گذشته نگذشته است و لایحه جدید تاکسی‌رانی برای افزایش نرخ کرایه‌ها با افزایش کرایه تاکسی‌ها در سال گذشته فاصله چندانی ندارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر مردم و تاکسی‌رانان از نرخ کرایه تاکسی‌های اصفهان ناراضی هستند و اظهار نار‌ضایتی می‌کنند، افزود: مردم از بالا بودن و تاکسی‌رانان نیز از پایین بودن نرخ کرایه تاکسی‌ها در سطح شهر گلایه‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه رانندگان تاکسی‌ها همواره از این موضوع شکایت دارند که درآمد‌های حاصل از نرخ فعلی کرایه تاکسی‌ها جوابگوی هزینه‌های آنها نیست، گفت: شورایی‌ها پیش از دریافت لایحه شورای عالی تاکسی‌رانی نمی‌توانند در ارتباط با افزایش یا ثابت مانند کرایه تاکسی‌ها اظهار نظر کنند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول