اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شیراز:

حداکثر نرخ کرایه اتوبوس در شیراز 150 تومان است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز گفت: حداکثر نرخ کرایه اتوبوس در شهر شیراز 150 تومان است و دریافت هرگونه وجه بیش از نرخ مصوب غیرقانونی و با خاطیان برخورد می‌شود.

حداکثر نرخ کرایه اتوبوس در شیراز 150 تومان است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، به دنبال تغییر نرخ کرایه‌های اتوبوس‌های درون شهری شهر مقدس شیراز، محمد بذرافشان چهارشنبه‌شب در یک نشست خبری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز حداکثر نرخ کرایه اتوبوس درون شهری به استثنا خطوط سریع‌السیر و حومه شهر، 150تومان است.
وی افزود: 50 درصد خطوطی که ناوگان اتوبوسرانی شیراز اقدام به سرویس‌دهی به مردم ولایت‌مدار شهر مقدس شیراز می‌کند؛ حداکثر مسافت پیموده شده آن تا 10 کیلومتر بوده که نرخ کرایه این مسیرها 100 تومان مصوب شده است.
بذرافشان ادامه داد: در مورد 50 درصد دیگر خطوط درون شهری اتوبوسرانی شیراز که بین 10 تا 20 کیلومتر مسافت را طی می‌کنند؛ حداکثر مبلغ 150 تومان به عنوان کرایه حمل و نقل مسافر مصوب و اعلام شده است.
سرپرست فرمانداری شهرستان شیراز ضمن تشکر از رانندگان که با رعایت قانون به خدمت‌رسانی به مردم شهر مقدس شیراز مشغولند؛ خاطرنشان کرد: انتظار داریم سازمان اتوبوسرانی شیراز بر عملکرد ناوگان اتوبوسرانی بیش از گذشته نظارت داشته باشد تا حقی از مردم و رانندگان قانون‌مدار تضییع نشود.
بذرافشان در پایان از شهروندان خواست تا در پرداخت کرایه اتوبوس درون شهری از کارت بلیط استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سازمان اتوبوسرانی و واحد بازرسی فرمانداری این شهرستان گزارش کنند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول