اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بجنورد خبر داد

افزایش نرخ کرایه تاکسی در بجنورد از اول مهر

خبرگزاری فارس: شهردار بجنورد از ابلاغ مصوبه شورای اسلامی این شهر به تاکسیرانی برای افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر از اول مهرماه خبر داد.

افزایش نرخ کرایه تاکسی در بجنورد از اول مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، کیوان دژهوت بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی این شهر اظهار کرد: افزایش قیمت جابه جایی مسافران در خطوط اتوبوس‌رانی نیز از اول مهر قابل اجرا بوده و از اتوبوس‌رانی خواسته شده تا نسبت به اعمال تعرفه‌های جدید اقدام کند.

وی افزود: هم اکنون نرخ خدمات و هزینه‌های مربوط به وسائط نقلیه عمومی افزایش یافته از این رو شهرداری بجنورد طبق مصوبه شورای اسلامی نرخ‌های جدید را اعمال خواهد کرد.

دژهوت با اشاره به اینکه هم اکنون در اکثر شهرها نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس افزایش یافته است، بر همکاری و مشارکت شهروندان در این زمینه تاکید کرد.

شهردار بجنورد همچنین خواستار انجام تعهدات سرمایه گذاران شهری به تعهدات خود شد.

وی اظهار کرد: این شهرداری در قبال این تعهدات نسبت به مردم وظیفه داشته تا پیگیر حق و حقوقات این مرکز خدمات‌رسان باشد و در صورت کوتاهی شرکت‌های سرمایه‌گذاری، بر اساس قانون پیگیر حق و حقوقات شهر و مردم خواهد شد.

دژهوت همچنین از سرمایه گذاری برای ساخت مجتمع تجاری و مسکونی در مرکز شهر خبر داد.

وی تصریح کرد: این پروژه توسط یکی از سرمایه گذاران بومی که طرح‌های اولیه را تهیه کرده اجرا خواهد شد.

شهردار بجنورد همچنین یکی از مهم‌ترین اولویت‌های عمرانی در این شهر را، تسریع در اجرای طرح جمع آوری آب‌های سطحی بجنورد اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تلاش شده تا این پروژه تا پایان شورای سوم اسلامی شهر بجنورد به اتمام برسد، گفت: پروژه هدایت آب‌های سطحی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال از ماه گذشته آغاز شده است.

دژهوت تصریح کرد: طول اجرای این طرح سه کیلومتر است و در محدوده میدان دفاع مقدس تا چهارراه شهدا بوده که از آن به محور بلوار مدرس متصل خواهد شد.

وی گفت: اجرای این پروژه، مدیریت آب‌های سطحی شهر را اجرایی خواهد کرد و روان آب‌های حوزه جنوب شهر برای خروج از شهر به این کانال هدایت خواهد شد.

شهردار بجنورد یادآور شد: اجرای این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های زیرساختی شهر محسوب می‌شود که با انجام آن گام بزرگی در تأمین نیازهای توسعه مدرن شهری برداشته خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد تا شهروندان با شکیبایی خود و نیز مشارکت سودمندشان در امر مدیریت شهری، همگام با شهرداری، روند اجرای پروژه‌ها را سرعت ببخشند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول