اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

سرای روزنامه‌نگاران در یاسوج راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی سرای روزنامه‌نگاران در شهر یاسوج خبر داد.

سرای روزنامه‌نگاران در یاسوج راه‌اندازی می‌شود

کرم‌الله محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: مطبوعات در استان ما پس از این‌ که از نظر کمی رشد خوبی را پشت سر گذاشتند اکنون از نظر کیفی در حال حرکت به سمت کیفی‌سازی هستند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این اداره‌کل برای کیفی‌سازی در امر مطبوعات استان در سال اخیر کارهای خوبی انجام داد که از جمله آن‌ها می‌توان به کلاس‌های آموزشی، صدور کارت خبرنگاری برای فعالان این عرصه و همچنین راه‌اندازی خانه مطبوعات اشاره کرد.

این مسئول امور مطبوعات و رسانه در کهگیلویه و بویراحمد به تازه‌ترین اقدام اداره‌کل ارشاد در این زمینه اشاره کرد و افزود: در طول چند روز آینده سرای روزنامه‌نگاران را در شهر یاسوج مرکز استان راه‌اندازی خواهیم کرد که همه مقدمات آن فراهم است و پاتوقی برای اهل رسانه در طول همه ایام برای تبادل نظر و اندیشه خواهد بود.

محمدپور از محل این مکان فرهنگی مطبوعاتی سخن به میان آورد و اذعان داشت: این مکان که در آینده مجهز به همه امکانات خواهد بود در زمینی به مساحت 280 متر در توحید هفت شهر یاسوج قرار دارد و اصحاب رسانه و فرهنگ می‌توانند در آن برای بررسی مشکلات و تبادل آرا و نظرات و همفکری حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول