اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک - 252

حسینعلی: حرکت‌های بازیگر نوع ارتباط کودک با نمایش را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: بازیگر نمایش «اخمالوخان» تأکید کرد: بازیگر باید بتواند با شیوه‌های مختلف اجرایی و حرکت‌های خود بر جذابیت نمایش بیفزاید و نوع ارتباط کودک با نمایش را رقم بزند.

حسینعلی: حرکت‌های بازیگر نوع ارتباط کودک با نمایش را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، حمیدرضا حسینعلی که در این نمایش نقش اخمالوخان را بازی می‌کند، افزود: اخمالوخان شخصیتی بد اخلاق است که با وجود اینکه به پیری رسیده است هنوز دوستی ندارد.

وی تصریح کرد: اخمالوخان به علت بد اخلاقی در هر سنی از دوستان فاصله گرفته است اما در پیری به این نتیجه رسیده است که با خوش اخلاقی می‌توان دوستان زیادی یافت.

بازیگر نمایش «اخمالوخان» با اشاره به آموزش مخاطبان یادآور شد: کودکان با مشاهده این نمایش متوجه می‌شوند که خوش اخلاقی رمز دوست‌یابی است و همین امر می‌تواند در محیط اجتماعی به آنها کمک کند.

وی کودکان را دارای روحیه حساسی دانست و گفت: بازیگر باید بتواند با شیوه‌های مختلف اجرایی و حرکت‌های خود بر جذابیت نمایش بیفزاید که همین نوع ارتباط کودک با نمایش را نیز رقم می‌زند.

حسینعلی در ادامه جشنواره را برای ارائه نمایش‌های منتخب مناسب دانست و افزود: جشنواره برای سنجیدن کارها، رتبه‌بندی و دید مخاطب بسیار مناسب است.

وی افزود: با توجه به اینکه بچه‌ها عاشق حرکت هستند، سعی می‌کنیم حرکت‌های زیادی در نمایش داشته باشیم تا با نوع حرکت ناقل پیام‌های نمایش باشیم.

حسینعلی میزبانی همدان را بسیار مطلوب عنوان کرد و ابراز داشت: همدان برگزاری نوزدهمین جشنواره را بهتر از سال‌های قبل داشته است و گروه‌ها می‌توانند در فضای مناسب کارهای خود را ارائه کنند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول