اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم ملی کاراته:

اغلب رشته‌های ورزشی در زنجان سالن اختصاصی دارند

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی کاراته به وجود سالن‌های اختصاصی برای اغلب رشته‌های ورزشی در زنجان اشاره کرد و گفت: برخی رشته‌ها هم دو سالن هم دارند.

اغلب رشته‌های ورزشی در زنجان سالن اختصاصی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شهاب سلطانی ظهر امروز در نشست با مربیان و روسای هیئت‌های ورزشی استان زنجان با معاون فرهنگی تربیتی وزیر ورزش و جوانان از فعالیت 6 هزار و 654 مربی در ورزش استان زنجان خبر داد و اظهار داشت: 3 هزار و 896 مربی از این مجموع آقا و مابقی بانوان هستند.

وی با اشاره به فعالیت 414 هیئت ورزشی در شهرستان‌های استان زنجان افزود: 48 هیئت هم به صورت استانی فعالیت می‌کنند.

نماینده مربیان ورزش استان زنجان در این جلسه از کسب بیش از یک‌هزار مدال در ورزش استان زنجان طی سال گذشته خبر داد و گفت: استان زنجان برای اغلب رشته‌های ورزشی فعال سالن اختصاصی دارد.

وی بر سطح بالای فرهنگ و اخلاق در بین ورزشکاران استان زنجان تاکید و تصریح کرد: ورزشکاران زنجان در بین سایر ورزشکاران به لحاظ اخلاق زبانزد هستند.

مربی تیم ملی کاراته از حضور مربیان استان زنجان در اردوهای تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف خبر داد و اضافه کرد: مربیان رشته‌هایی مانند کشتی، ووشو، رشته‌های رزمی، کاراته و بدمینتون در اردو‌های تیم ملی حضور دارند.

در ادامه این جلسه روسای هیئت‌های بوکس و شنا هم به طرح مشکلات پرداختند و درخواست‌هایی را از وزارتخانه مطرح کردند.

همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان هم در این نشست زنجان را شهر شور و شعور حسینی، غواصان دریادل، پایتخت ورزش قهرمانی و همچنین بانشاط‌ترین شهر کشور نامید.

ایرج رحمانی ورزش را یکی از فاکتورهای انتخاب زنجان به عنوان شهر شاد اعلام کرد و گفت: در استان زنجان برخی اقدامات برای نخستین بار انجام شده است.

وی تشکیل خانه پیشکسوتان را از جمله نخستین اقداماتی عنوان کرد که در استان زنجان انجام شده و طی آن هرچند وقت یکبار، اعضا به دیدار یکی از پیشکسوتان ورزش استان زنجان می‌روند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول