اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین زهرا:

مأیوس‌ کردن جوانان هدف استکبار است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: مأیوس کردن جوانان از همراهی با انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن هدف اصلی استکبار است.

مأیوس‌ کردن جوانان هدف استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین مصطفی شاه‌محمدی امروز در دیدار با تعدادی از رزمندگان شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: تجلی عظمت و اراده بسیجیان در دوران شکوهمند دفاع مقدس مقدس محقق شد و امروز نیز همان اراده باید در مقابل جنگ نرم دشمن به کار برده شود.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: امروز ملت ایران تمام دارایی‌ها و عظمت‌های والای خویش را مدیون رشادت‌های فرزندان امام خمینی (ره) است.

وی با بیان اینکه اقتدار بین‌المللی ایران امروز به رخ بیگانگان کشیده شده، تصریح کرد: در هر عرصه‌ای امروز جمهوری اسلامی به اوج قله‌های افتخار رسیده و توانسته استکبار را مأیوس کند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: جوانان رشید و خودباور کشور توانسته‌اند با تلاش و جدیتی که به خرج می‌دهند دیکتاتور‌ها و دسیسه‌چینان عالم را خوار و ذلیل کنند.

شاه‌محمدی بیان کرد: استکبار به دنبال این است تا با ایجاد توطئه و شبیخون ضد فرهنگی جوانان را از ادامه همراهی انقلاب بازداشته و سبب یأس و اندوه بین ملت‌ها شود.

وی با اشاره به ضرورت تعمیق باور‌های نسل جوان با آموزه‌های اسلامی تصریح کرد: نقشی که نهاد‌های فرهنگی در حال حاضر بر عهده دارند، نقشی خاص بوده و در این زمینه تمام مراکز فرهنگی باید فعالیت خویش را تا رسیدن به اوج قله‌های افتخار همچنان ادامه دهند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا بیان کرد: جهاد خدمت‌رسانی به مردم از راهکار‌های موفق و برجسته در برابر موج تهاجم و حملات سنگین دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن است.

شاه‌محمدی عنوان کرد: رسانه‌ها در حوزه جنگ نرم دارای جایگاه بسیار ویژه‌ای هستند که لازم است این جایگاه را حفظ کرده و به گسترش پیام انقلاب اسلامی در جهان کمک کنند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: بصیرت و هوشیاری در هر زمان عامل مهم پیروزی و اقتدار است.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول