اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه پایداری:

دشمن انگیزه مسلمانان را نشانه رفته است

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پایداری گفت: دشمن با توهین به ساحت نبوی انگیزه مسلمانان را نشانه رفته است

دشمن انگیزه مسلمانان را نشانه رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کامران باقری‌لنکرانی چهارشنبه شب در همایش لبیک یا رسول‌الله اظهار داشت: توهین به ساحت نبوی یکی از تلخ‌ترین اتفاق‌های سال جاری است.

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه توهین به پیامبر اسلام امری تصادفی و اتفاقی نیست، افزود: این اتفاقات تنها به این دلیل روی می‌دهد که ارزش‌ها و مبانی دینی را زیر سؤال برده باشند و به هیچ عنوان نمی‌توان توهین به پیامبر اسلام را امری تصادفی و اتفاقی دانست.

وی توسعه جنبش بیداری اسلامی در جهان را از مهم‌ترین دلایل توهین به پیامبر اسلام (ص) دانست و بیان کرد: استکبار جهانی نشانه‌های شکست و تضعیف پایه‌های قدرت خود را احساس می‌کند و در این راستا به دنبال جلوگیری از بیداری مسلمانان جهان است.

لنکرانی در ادامه با تاکید بر حفظ وحدت اسلامی افزود: باید در این شرایط فراتر از عواطف و احساسات به تحلیل اینگونه مسائل بپردازیم و هوشیاری و وحدت اسلامی را حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: دشمن گمان می‌کند با اهانت به مقدسات مسلمانان می‌تواند خللی در روند بیداری اسلامی ایجاد کند که این امر توهمی بیش نیست.

سخنگوی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: توهین به ساحت نبوی تنها به دلیل از بین بردن موج بیداری اسلامی بوده و بسیار مهم است که در این نقطه بحرانی مسلمانان شناخت کاملی از موقعیت و دلایل این حرکت داشته باشند.

لنکرانی در پایان تصریح کرد: دشمنان با این اهانت‌ها به دنبال تضعیف مسلمانان هستند که در این راستا باید با هشیاری کامل نقاط بحرانی جنگ روانی دشمنان را شناسایی کنیم.

به گزارش فارس، همایش لبیک یا رسول‌الله در دفاع از ساحت مقدس نبوی توسط جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان فارس در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول