اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با بازگشایی مدارس صورت می‌گیرد

استقرار واحدهای امداد فوریت‌های پزشکی در مسیرهای پرتردد شهری

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس از ابتدای مهرماه به مدت یک هفته واحدهای امداد فوریت‌های پزشکی در مسیرهای پرتردد شهری شهرستان‌های استان اصفهان مستقر می‌شوند.

استقرار واحدهای امداد فوریت‌های پزشکی در مسیرهای پرتردد شهری

حمید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بر اساس طرح کشوری استقبال از بازگشایی مدارس، واحدهای شهری امداد فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ابتدای مهرماه به مدت یک هفته از ساعت هفت تا 9 صبح و 12 تا 14 در میادین اصلی شهر و مسیرهای پرتردد شهر اصفهان و شهرهای مرکزی شهرستان‌های استان اصفهان مستقر می‌شوند.

وی افزود: در شهرستان‌های اصفهان، فلاورجان، شاهین‌شهر و میمه، نجف‌آباد و خمینی‌شهر که از واحدهای امداد موتوری برخوردار هستند، موتورلانس‌های آنها نیز در مناطق پر تردد مستقر می‌شوند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه واحدهای امدادی شهر اصفهان در میدان‌های انقلاب، آزادی، بزرگمهر، جمهوری اسلامی و احمدآباد استقرار می‌یابند، تصریح کرد: مراسم بازگشایی مدارس در یکی از مدارس شهر اصفهان به صورت نمادین برگزار می‌شود که بر اساس آن هماهنگی‌های انجام شده قرار است مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان یک دستگاه آمبولانس را به همراه دو تکنسین در محل مدرسه مستقر کند.

وی تمرکز برنامه‌های آموزشی تکنسین‌های اورژانس 115 را در فصل بازگشایی مدارس بر محوریت بیماری‌های شایع فصل، حوادث ترافیکی و محیط کار مدارس دانست و اظهار کرد: آموزش و اطلاع‌رسانی به گروه‌های هدف برای بالا‌بردن سطح آگاهی عمومی و حوادث ترافیکی، فرهنگ‌سازی در زمینه‌ فوریت‌های پزشکی و رعایت بهداشت فردی در اولویت برنامه‌های مرکز فوریت‌های پزشکی قرار دارد.

اسماعیلی یادآور شد: اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان در آستانه‌ بازگشایی مدارس هماهنگی لازم را با ارگان‌هایی چون نیروی انتظامی، صدا و سیما و نیز معاونت درمان و بیمارستان‌های استان به منظور پذیرش بیماران اورژانسی در اسرع وقت انجام داده است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول