اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری

ساماندهی مسائل جوانان برای مسئولان یک تکلیف است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان گفت: دغدغه مقام معظم رهبری و همه مسئولان نظام پرداختن به امور جوانان است و همه مسئولان شهرستان باید برای حل مشکل آنان برنامه‌ریزی کنند.

ساماندهی مسائل جوانان برای مسئولان یک تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی زاهدی عصر چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لردگان اظهار داشت: با توجه به کثرت جمعیت جوان این شهرستان لازم است برای بررسی و حل مشکلات این قشر جامعه، مسئولان برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند.

وی جوانان را آینده‌سازان و چشم امید جامعه دانست و افزود: انتظار می‌رود تمام مسئولان شهرستان با توجه به اهمیت موضوع جوانان، پرداختن به مسائل آنان را در اولویت برنامه دستگاه خود قرار دهند.

زاهدی 90 درصد مراجعه‌کنندگان به ادارات دولتی در لردگان را جوانان این شهرستان دانست و افزود: با تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان و برگزاری جلسات منظم مشکلات جوانان برطرف شود.

فرماندار شهرستان لردگان افزود: این شهرستان با دارا بودن 200 هزار نفر جمعیت و افزون بر 360 روستای دارای سکنه، استعداد‌های زیادی در زمینه ورزش دارد که مسئولان ورزش و جوانان باید برای پر کردن اوقات فراغت این قشر برنامه‌ریزی کنند.

زاهدی پرداختن به امور جوانان را امری ضروری دانست و افزود: برخی جوانان این شهرستان به سرگرمی کاذب از جمله قلیان و تفریحات ناسالم روی آورده‌اند که با تلاش مسئولان اجرایی و امنیتی این شهرستان برخی از مکان‌های تفریحات ناسالم پلمب شد.

وی افزود: جوانان دارای انرژی و شور بالایی هستند که لازم است مسئولان ورزش و جوانان در این راستا برنامه‌ریزی مناسب داشته باشند.

زاهدی رعایت عدالت در تقسیم اعتبارات را خواستار شد و افزود: لردگان دارای جمعیت زیاد و شاخص‌های بالا در تقسیم اعتبارات است و توقع مردم لردگان از مسئولان استانی احقاق حق این شهرستان در توزیع اعتبارات است.

فرماندار شهرستان لردگان به توطئه‌ها و طراحی‌های دشمنان برای توقف حرکت قطار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تحریم چیز خوبی نیست ولی لازم است انسان در شرایط سخت خود را امتحان کند.

زاهدی افزود: دشمنان به خیال خام خودشان برنامه‌هایی برای انقلاب داشتند ولی با مقاومت ملت ایران و رهبری مقام عظمای ولایت در فتنه 88 شکست خوردند و با همت مردم از گردنه‎های سخت عبور خواهند کرد و صعود ما به قله پیشرفت حتمی است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول